Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!
Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...
Ser ju fruktansvärt.. bra ut! Avis som fan på denna bilen!
Men utblåset på kompressorsidan på turbon.. ska det peka bort från motorn så?
Nej, det ska svetsas dit en 90° alu-böj så att den pekar framåt sen. Det är bara inte gjort än.
Why are Nismo messing around doing this? When what they should be doing is bringing us a new Skyline. That was as good as cars got!
Jeremy Clarkson - Top Gear
Ikväll har vi grejat vidare... börjar se ut som en bil igen nu... Emil slavade på bra med å polera fälgarna menas jag å Martin å Putte skruva bil...
Har tyvärr fått bakslag igen angående min hälsa, så kommer bli ännu mindre skruva nu på veckorna, då jag är tvingad till å lugna mig ytterligare... känns inte kul men hälsan går först å bilen i andra hand... tyvärr är man så dum som människa att så fort man känner sig lite piggare så börjar man greja med fler saker... men jag pallar inte det nu..
Slänger upp bilder efter kvällens grejande så ni får se hur det går...
Ja passa dig för det där med att jobba för mycket... Blir inte mycket gjort när man står och stångar i väggen Ser grymt ut det du gör, saker får ta lite tid då!
Ja passa dig för det där med att jobba för mycket... Blir inte mycket gjort när man står och stångar i väggen Ser grymt ut det du gör, saker får ta lite tid då!
Tack, ja de e ju så.. bara å skynda långsamt långsamt...
Ingen som följer här eller vet å kan tipsa om någon som kan sitta på en list till bilen??
Behöver den svarta hörnlisten som sitter runt höger fram över stötfångaren... kan köpa komplett om nån har alla 3 delarna.. men behöver bara den högra... den måste vara i bra skick dock... å helt svart som från GLT å Turbo...