Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!
Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...
Finns det något som INTE är bra,det kommer gå galant,fram för mera porr till svenska folket,bästa sidan jag har hittat på nätet
Vad jag vet så är allt kanon... men dom lär la svimma inne på bilprovningen när denna bilen dyker upp.. de e ju inte många bitar kvar mer än karossformen från volvo 240.. deras min kommer bli kul å se.. även sheriffen lär de bli å växla ett par ord med runt omkring i stan första veckorna..
Alltid så himla kul å triggande å få så här härliga positiva kommentarer från er.. uppskattar det verkligen, de får mig som bilbyggare å trådskapare å vilja ge er ännu mer.. så tack igen till er alla!! ni är grymma!!
Nja, polisen har aldrig stannat mig, dom har där emot vänt och legat bakom en stund, antar att dom vet att dom aldrig kommer kunna göra något när dom ser mina tilläggsuppgifter, dom väntar nog tills dom kan ta mig på bargärning vilket dom än sålänge aldrig fått chansen till
Nja, polisen har aldrig stannat mig, dom har där emot vänt och legat bakom en stund, antar att dom vet att dom aldrig kommer kunna göra något när dom ser mina tilläggsuppgifter, dom väntar nog tills dom kan ta mig på bargärning vilket dom än sålänge aldrig fått chansen till
Hahaha.. okay, jag har redan blivit intervjuad av polisen när jag stog å tanka bilen när jag hade 240 på släpet.. då va dom väldigt intresserade av den, å hur snabbt den går å hur mycket effekt de är.. inte en fråga om körkort eller nått.. bara frågor om bilen på släpet..
Har följt länge i tysthet, men gillar det jag ser!! Man blir bara sjukt sugen på o köpa 240 igen och dra igång nått kul!
Kul och se att du är tillbaka igen iallafall, och hoppas man lyckas träffa in nått event i sommar som du ska till så man får se den ordentligt någon gång. Så håll gärna information uppe om var och när du kommer finnas under sommaren.
Har följt länge i tysthet, men gillar det jag ser!! Man blir bara sjukt sugen på o köpa 240 igen och dra igång nått kul!
Kul och se att du är tillbaka igen iallafall, och hoppas man lyckas träffa in nått event i sommar som du ska till så man får se den ordentligt någon gång. Så håll gärna information uppe om var och när du kommer finnas under sommaren.
Lycka till med 2016!
hej, ja de får man oxå göra, är nog rätt många som sitter å läser runt men aldrig skriver något.. men de är alltid kul när ni skriver.. Ja men om du känner så så borde du ta tag i det... kan aldrig bli för många fräna tvåförtis vettu..
Tack, känns väldigt kul oxå. borde fått mina papper från sfro i slutet av förra veckan, men dom har inte dykt upp så besiktningen imorgon kommer inte bli av.. tyvärr.. får beställa när papprena nu dyker upp.. bara å hålla tummarna att de är snart.. självklart kommer inte tråden dö bara för att den är besiktad. kommer fortsätta å skriva vad vi gör å vart vi tar vägen... vi alla kan la va överens om att jag inte behöver mer strul nu utan kan få njuta av 2016 med många sköna tvåförti mil.. Mvh Strömberg