Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!
Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...
Då var bilen äntligen reggad å klar!! Så himla skön känsla å åka ut från bilprovningen med blanka papper på både reggning å kontrollbesiktning!! Så menas vädret höll upp under kvällen så tog jag mig en liten tur, magisk känsla att kunna ta bilen ut å åka utan å känna någon oro att de var olovligt. nu hoppas jag att vädret är bra å att man kan få åka lite i sommar... Verkligen en milstolpe under projektets tid att få den reggad.
Håll utkik så kommer vi ses snart framöver. nu på en gata nära dig!!!
Vill återigen passa på att tacka er alla för härliga kommentarer å heja rop i dom mesta motgångarna!! / Strömberg
Då vet man vad för sexigt man skall titta efter i Trollhättan,inte kommer det vara något tvåbent,sådant har jag hemma,så det behövs inte,detta projekt har hela tiden gått före kärringen,detta är ju gubbaporr.
Grymt!!!! Väl värd allt gott! Kör lugnt och fint nu
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
Har följt hela tråden och måste bara säga, fyfan vilket grymt jobb du gjort, och ett stort grattis! Lätt en av dem fetaste bilarna på garaget och i Sverige !
Då vet man vad för sexigt man skall titta efter i Trollhättan,inte kommer det vara något tvåbent,sådant har jag hemma,så det behövs inte,detta projekt har hela tiden gått före kärringen,detta är ju gubbaporr.
hehe, Ja de får du kolla efter, lovar å vara ute ofta å åka!! Så himla goo känsla å bara veta att man kan ut å åka så mö en orkar!! gubbapörr e fint det!! Haha
Har följt hela tråden och måste bara säga, fyfan vilket grymt jobb du gjort, och ett stort grattis! Lätt en av dem fetaste bilarna på garaget och i Sverige !
Tack så himla mycket!! Fan va gött, verkar vara många som har följt med under resans gång, ja men de har varit kul å väldigt lärorikt. ett jädra slit med mycket motgångar å annan skit, men fasen så kul vi har haft många gånger oxå, så himla grym känsla å veta att den står i garaget klar nu... lätt bästa känslan jag vet.. Tack för dom härliga orden, de värmer gott!!