Dags för en lite uppdate nu då.
Det har inte hänt mycket mer än sist. Eller snarare typ inget. Bygget har gått väldigt sakta pga olika omständigheter men jag lägger heller något år extra på bygget så det blir bra och man slipper bygga om det sen direkt för att det rasar.
Men det som har hänt nu då är att jag är inte längre provmedlem hos Team Insane. Jag kände att deras team inte var något för mig helt enkelt. Jag har även bytt garage till ett större och billigare men största fördelen är att det garaget ligger på jobbets mark. Så jag kommer ha ca 50m mellan verkstaden jag jobbar på och hobby garaget

och man slipper dessutom trängas med andra. Bilder på garaget kommer senare då jag inte riktigt ännu har fått flytta in där

just ja jag har även bytt jobb

så nu jävlar går det åt rätt håll. Jag har även fått hem en hel stol. Jag vet inte vem som fick betala men jag vet att Mats på Mlimits är jävligt duktig och trevlig att ha och göra med.
http://www.mlimits.se/ kan verkligen rekomendera dom
Jag hämtade även hjärtat till monstret idag också. En hel låda eller ja typ 15 lådor med prylar till motorn. Så den ska också monteras ihop någon gång.

fast först måste jag få ihop buren
Men om ni som är duktiga på bmw vet vart man kan få tag på sprängskiss, eller allt möjligt till dessa maskiner så är jag intresserad.
Det är en 3,5 liters maskin ifrån e39. Och nej jag har inte satt mig in i bmws alla beteckningar ännu det lär väll komma

. Bild på motorn får komma i morgon då det bara blir jätte ljusa och skumma bilder med telefonen.
Om ni har några tips och idéer säg gärna till