Lite bilder efter tvätten! Hade tänkt göra en update lite senare idag för att visa lite vad som är gjort på bmwn sen sist! Kommande uppdrag så måste jag riva insuget för att byta en del spruckna vakuum slangar...
Tjenare allihopa! Det va inte igår, typ i våras haha! Jag har bara njutit av sommaren och inte gjort så himla mycket på bmwn, har däremot skaffat mig en annan bmw som jag mest köpte för att laga och sälja, men den har det varit en del problem med, det gick så dåligt till en början, dog när man var ute och körde osv, sen skulle jag byta laddningsregulator för att se om det hjälpte, men icke sa nicke, sen stod den i ca 2 månader tills nu då jag och en mek kom fram till att det var kortslutning i generatorn som satt.. hur nu det har skett? Trodde först att det var ews systemet som slagit i, men det var även nyckeln chip som gått sönder...
Har även skaffat ett garage med 4st polare på 118kvm som vi flyttar in i 1a oktober!
Bild på bmwn
Senast redigerat av BurkenBult (16 september 2014)
Så jag hoppas att jag ska bli bättre på att uppdatera! Har fullt upp med min 320 som ska bli klar för försäljning. Den blev vandaliserad för en vecka sedan. Men nu är den i stort sett klar!