Polisen Höll på Köra över min 2åriga dotter i citygross garaget "Team tare lugnt" träffen ikväll den 13:e oktober!!

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 oktober 2012 · 14 042 Inlägg

Nico-the-kid skrev:
Fyll gärna på med youtube klipp på alla bilar som kör som idioter på träffar, eller är det bara polisen som beter sig illa?
Finns många klipp därute där det går åt helvete. (rutinerade 18 åriga förare med 300++ under huven som kör in i folksamlingar mm när de stilar för sina polare)
Håll koll på ungen.Var det min unge skulle jag inte släppa den en sekund på en bilträff.Men det är ju va jag tycker.
Hoppas någon lägger upp ett klipp med "en bil komma i full fart"

mvh Nicklas

Det hoppas jag inte nån gör för jag hoppas att det INTE förekommer på en bilträff. Förekommer det så ska dessa personer tas om hand på lämpligt sätt. Hade jag ett litet barn med mig på en bilträff så skulle jag inte släppa det för en hundradels sekund!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
jetta16v
14 oktober 2012 · 1 534 Inlägg

Vettemannen skrev:

Nico-the-kid skrev:
Fyll gärna på med youtube klipp på alla bilar som kör som idioter på träffar, eller är det bara polisen som beter sig illa?
Finns många klipp därute där det går åt helvete. (rutinerade 18 åriga förare med 300++ under huven som kör in i folksamlingar mm när de stilar för sina polare)
Håll koll på ungen.Var det min unge skulle jag inte släppa den en sekund på en bilträff.Men det är ju va jag tycker.
Hoppas någon lägger upp ett klipp med "en bil komma i full fart"

mvh Nicklas

Det hoppas jag inte nån gör för jag hoppas att det INTE förekommer på en bilträff. Förekommer det så ska dessa personer tas om hand på lämpligt sätt. Hade jag ett litet barn med mig på en bilträff så skulle jag inte släppa det för en hundradels sekund!!

/Benny

Nu håller jag med om att man inte skall låta barnen ströva omkring fritt, men om det inte brukar förekomma att någon/några på en bilträff då och då spårar ur, då har man väl ingen anledning att vara orolig att barnet råkar ut för en olycka?

Nu finns det fler anledningar till varför man inte låter barnen vara utan tillsyn, men du förstår min poäng...

SibbSon Mr. AUDI !
14 oktober 2012 · 642 Inlägg

stevett skrev:
Ska försöka förklara vad som hände
Vi gick runt och kollade på alla bilar stannade vid en vit Nissan och tittta de på den, han hade full uppsyn över sin lilla tjej. Filckan springer iväg är precis på väg förbi mig när jag ser i ögonvrån en bil komma i full fart. Jag rycker tag i flickan för att hon inte ska bli överkörd och polisbilen tvärnitar samtidigt precis bakom mig och den lilla flickan. Polis mannen kliver ur bilen och tänker nonchalant gå där i från, bryr sig inte ett dugg om vad som precis höll på att hända. MVH Stevett


mb_pucken skrev:
Tråkigt med det som hänt, helt klart. men förstår inte riktigt vad som hände.
I det ena inägget är hon ensam kvar framför bilen men  blir undandragen av någon medans i ett annat inlägg fattar ja det som polisen kommer åkande i full fart mot er som klunga bland massa andra perssoner?
vet inte men det hänger lixom inte  i hop helt. och hur jag än tolkar det så har  hon blivit på ena eller andra viset blivit lämnad utan översyn och det låter inte som en bra ide på tex en bilträff.
MEN det är absolut inget försbar mot poliserna eller liknande.

Tack igen stevett uppskattar gårdagen kraftigt! kul att träffa dig o dotra din även om de blev en skev kväll..

Four Rings To Rule Them All!
Volkswagen Corrado VR6 "The DeviL" (1995)
Fiat Ducato 2,5TD "Vika Transport" (1996)
stevett
14 oktober 2012 · 298 Inlägg

Han hade full koll på sitt barn

polisen kom i hög fart imot oss, Tar då att de kör på mej istället än en liten flicka på två år.
Som har hela livet framför sig.


Nico-the-kid skrev:
Fyll gärna på med youtube klipp på alla bilar som kör som idioter på träffar, eller är det bara polisen som beter sig illa?
Finns många klipp därute där det går åt helvete. (rutinerade 18 åriga förare med 300++ under huven som kör in i folksamlingar mm när de stilar för sina polare)
Håll koll på ungen.Var det min unge skulle jag inte släppa den en sekund på en bilträff.Men det är ju va jag tycker.
Hoppas någon lägger upp ett klipp med "en bil komma i full fart"

mvh Nicklas

Black widow
plankan
14 oktober 2012 ·

Nico-the-kid skrev:
Fyll gärna på med youtube klipp på alla bilar som kör som idioter på träffar, eller är det bara polisen som beter sig illa?
Finns många klipp därute där det går åt helvete. (rutinerade 18 åriga förare med 300++ under huven som kör in i folksamlingar mm när de stilar för sina polare)
Håll koll på ungen.Var det min unge skulle jag inte släppa den en sekund på en bilträff.Men det är ju va jag tycker.

mvh Nicklas

Håller med dig -
Hade min dotter varit 2 år så hade jag alldrig tagit med hon på en sådan sk bilträff -
är som bäddat för att något skall hända ........

Markus1987
14 oktober 2012 · 498 Inlägg

Asså den här civilklädda polisen, han verkade ju vela skapa ännu mer problem, knuffas och håller på... Han sköter inte det hela snyggt alls! Riktigt illa... Polisen som sitter kvar i bilen, antar att det var han som var nära på att krocka eller?

Senast redigerat av Markus1987 (14 oktober 2012)

Tuggummimannen Taggad
14 oktober 2012 · 1 507 Inlägg

Tycker inte man ska dra alla poliser över en kam bara för att det finns en del rötägg. Det är som 13åringarna som säger att de är rasister och hatar blattar och negrar bara för de har en kompis kompis som blivit slagen av en blatte en gång. Tycker vi vuxit ifrån det va?

Självklart finns det rötägg i alla branscher och det är sjukt att man inte kan sålla bort de som finns i ett yrke som polis. Jag har mött flera schyssta poliser, bl.a. en som rekommenderade parkeringsplatser som vi kunde sladda ostört på, bilintresserade och engagerade i att hjälpa folk.

Synd som fan att dessa poliser förstör ryktet för alla poliser genom sitt genomruttna beteende!

BMW 318is Turbo "Liket" (1993)
Volvo 740 GLT 16v "Olga" (1990)
nordstromj
14 oktober 2012 · 1 772 Inlägg

Tycker det är tråkigt att polisen ens ska behöva visa sig på såna här tillställningar.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
Tuggummimannen Taggad
14 oktober 2012 · 1 507 Inlägg

nordstromjimmy skrev:
Tycker det är tråkigt att polisen ens ska behöva visa sig på såna här tillställningar.

Det måste de när folk ringer. Eftersom garaget var öppet för allmänheten vid träffens tidpunkt så ringde folk som skulle handla men som inte vågade åka in i garaget p.g.a. ståhejet.

Men deras huvudsakliga uppgift är ändå att se till att ingen skadas eller att det ej sker någon typ av farliga aktiviteter. Det misslyckades de radikalt med kan man säga...

Mvh
/T

Senast redigerat av Tuggummimannen (14 oktober 2012)

Volvo 740 GLT 16v "Olga" (1990)
BMW 318is Turbo "Liket" (1993)
nordstromj
14 oktober 2012 · 1 772 Inlägg

Tuggummimannen skrev:

nordstromjimmy skrev:
Tycker det är tråkigt att polisen ens ska behöva visa sig på såna här tillställningar.

Det måste de när folk ringer. Eftersom garaget var öppet för allmänheten vid träffens tidpunkt så ringde folk som skulle handla men som inte vågade åka in i garaget p.g.a. ståhejet.

Men deras huvudsakliga uppgift är ändå att se till att ingen skadas eller att det ej sker någon typ av farliga aktiviteter. Det misslyckades de radikalt med kan man säga...

Mvh
/T

Folk i rörelse och som spelar musik ifrån bilarna eller? Herregud..

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
Nico-the-kid
14 oktober 2012 · 509 Inlägg

Lite kul klipp när nån  säger att man ska visa respekt.Ser bara en massa snorungar som muckar med Polisen och inte själva händelsen som alla har filmat men inte vågar lägga ut .
Jag misstänker att i den klungan så var det bara några få som såg själva händelsen och resten ser sin chans att visa sig tuffa och mucka lite.
Fram med lite bevis nu vetja.
Mvh Nicklas

Tuggummimannen Taggad
14 oktober 2012 · 1 507 Inlägg

nordstromjimmy skrev:

Tuggummimannen skrev:

nordstromjimmy skrev:
Tycker det är tråkigt att polisen ens ska behöva visa sig på såna här tillställningar.

Det måste de när folk ringer. Eftersom garaget var öppet för allmänheten vid träffens tidpunkt så ringde folk som skulle handla men som inte vågade åka in i garaget p.g.a. ståhejet.

Men deras huvudsakliga uppgift är ändå att se till att ingen skadas eller att det ej sker någon typ av farliga aktiviteter. Det misslyckades de radikalt med kan man säga...

Mvh
/T

Folk i rörelse och som spelar musik ifrån bilarna eller? Herregud..

Tydligen......:
http://www.polisen.se/Stockholms_lan/Ak … -Huddinge/

Mvh

Volvo 740 GLT 16v "Olga" (1990)
BMW 318is Turbo "Liket" (1993)
nordstromj
14 oktober 2012 · 1 772 Inlägg

Tuggummimannen skrev:

nordstromjimmy skrev:

Tuggummimannen skrev:

Det måste de när folk ringer. Eftersom garaget var öppet för allmänheten vid träffens tidpunkt så ringde folk som skulle handla men som inte vågade åka in i garaget p.g.a. ståhejet.

Men deras huvudsakliga uppgift är ändå att se till att ingen skadas eller att det ej sker någon typ av farliga aktiviteter. Det misslyckades de radikalt med kan man säga...

Mvh
/T

Folk i rörelse och som spelar musik ifrån bilarna eller? Herregud..

Tydligen......:
http://www.polisen.se/Stockholms_lan/Ak … -Huddinge/

Mvh

Man tror inte att det är sant.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
FLindgren
14 oktober 2012 · 5 089 Inlägg

Alltså. så polisen kom i 90 km\h inne i parkeringhuset och körde på en 2 åring?
Eller kom polisen i 20 km\h och KUNDE ha kört på en 2 åring?
Det hände ju inget och ingen kom till skada. Bara för att det råkade vara en polisbil så ska han hängas och vara med i aftonbladet? hade det vart en vanlig privatperson så hade ni misshandlat honnom på plats eller?

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
te_wik Forummoderator
14 oktober 2012 · 12 813 Inlägg

Säga vad man vill, men inte vet jag om man kan säga att ni "tare lugnt". Tror hela situationen hade sett helt annorlunda ut ifall folk hade kunnat sansa sig något istället för att skrika och försöka överrösta varandra med diverse mer eller mindre smarta kommentarer.

Nu ska ju tydligen detta utredas, vilket är bra. Tycker inte att den civilklädda polisen sköter sig bra, och det är illa. Men å andra sidan sköter inte ni heller det på ett vettigt sätt.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Xuri One Man Clan
14 oktober 2012 · 4 287 Inlägg

tycker de är som gjort för att de ska hända grejer om småbarn följer med på bilträff.

Att man sedan med barnen i famnen står å tjabbar med polisen gör sig nog väldigt bra på dagis/förskolan när barnen  berättar för sina fröknar att pappa stod å tjabbade med polisen i lördags...

en 2 åring hade jag aldrig låtit gå själv ens i min hand utan hon/han hade suttit på mina axlar så länge bilträffen varit.

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
it_mutt Avstängd
14 oktober 2012 · 10 388 Inlägg

stevett skrev:
Han hade full koll på sitt barn

polisen kom i hög fart imot oss, Tar då att de kör på mej istället än en liten flicka på två år.
Som har hela livet framför sig.

Låter inte som någon trevlig händelse, men, om "han hade full koll..." var det därför du drog bort dottern och inte han?


Som sagt, trist händelse, inte minst för dottern, men, den slutade ju lyckligtvis bra iaf

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
stevett
14 oktober 2012 · 298 Inlägg

Vi stod bakom den bil de kom körande mot och var på väg mot nästa bil. Lite fel att inte ta bort hans dotter tycker jag.
Och han hade sin dotter på axlarna eller i famnen i stort sett hela tiden
Mvh Stevett

it_mutt skrev:

stevett skrev:
Han hade full koll på sitt barn

polisen kom i hög fart imot oss, Tar då att de kör på mej istället än en liten flicka på två år.
Som har hela livet framför sig.

Låter inte som någon trevlig händelse, men, om "han hade full koll..." var det därför du drog bort dottern och inte han?


Som sagt, trist händelse, inte minst för dottern, men, den slutade ju lyckligtvis bra iaf

Black widow
it_mutt Avstängd
14 oktober 2012 · 10 388 Inlägg

stevett skrev:
Vi stod bakom den bil de kom körande mot och var på väg mot nästa bil. Lite fel att inte ta bort hans dotter tycker jag.
Och han hade sin dotter på axlarna eller i famnen i stort sett hela tiden
Mvh Stevett

it_mutt skrev:

stevett skrev:
Han hade full koll på sitt barn

polisen kom i hög fart imot oss, Tar då att de kör på mej istället än en liten flicka på två år.
Som har hela livet framför sig.

Låter inte som någon trevlig händelse, men, om "han hade full koll..." var det därför du drog bort dottern och inte han?


Som sagt, trist händelse, inte minst för dottern, men, den slutade ju lyckligtvis bra iaf

Nu var det ju inte rätten av dig att ta bort hans dotter eller inte, som jag åsyftade. Utan det faktum att "han hade full koll" men att det inte var han, utan du, som tog bort barnet.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang