Har blivit stannad ett par gånger nu, men 2 av dom var lite speciella.
1: Kom på motorvägen maxxade min dåvarande bil ca 200 (Klockan var runt 12 på natten en vardag så var inte en bil ute), sen låg jag på 2an närmare 100km/h genom kommunen med japsdämp (Lät en del). Sista biten innan huset så är det 3 fartgupp med ca 200m mellanrum.. Ser ett par lysen i backspegeln så tänke gasar på lite så "dom" inte kommer ifatt. Väl in på min gränd precis utanför huset kommer dom ifatt självklart var det snuten. TUUUUUUUT På med blåljusen mitt i natten (Lös upp hela jävla området så alla grannar såg väl det)
P: Gick lite fort där va? Fan vi fick flyga över fartguppen för att komma ifatt dig..
J (Lagom nervös kortet är på prövotid: Jo gjorde väl det..
P: Får jag se körkortet?
J: visar det
P: OK, du ska få blåsa nu. Oj, fan batterierna är slut i den.. Men du är nykter va?
J: Ja..
P: Aja nu ligger det till såhär, vi är 2 lata poliser och brukar inte stanna folk som lite för fort.. Du vet att om en vanlig polis hade stannat dig så hade du fått 4000kr böter och körkortet klippt va?
J: (Typ förvånad "lite") Tack tack, kommer inte göra om det!
2: Åker in i en rutin kontroll med nuvarande bil.
En tjej som verkar rätt ny får nöjet att kolla mitt kort och låta mig blåsa..
P: Okej allt var bra.
J: Kan jag åka nu?
P: Yes, ha en trevlig dag..
Så hör man hur det kommer en stor snubbe springandes vänta här lite säger han till Tjejen. Är du klar med han?? Blabla..
Börjar han fråga mig om jag har haft kontakt med polisen någon gång??
J: Utöver några nykterhets kontroller så nej säger jag.
P: HAR DU HAFT KONTAKT MED POLISEN NÅGON GÅNG??
J: Nej...
P: Vet du vad det betyder som står på dina bakrutor? (A.C.A.B)
J: Nej, ingen aning satt på när jag köpte bilen.. (

)
P: Vet du vad som står på din nummerskylts hållare då? (Support your local outlaw.)
J: Ja.. jag kan väl läsa engelska.. (Lite smått irriterad nu)
P: (Börjar babbla om försäkring osv vems bilen är blablabla.. Går igenom en yttre kontroll, ser verkligen ut som han vill ta mig på något.) Okej, du kan åka nu.
Tur nog var allt som det skulle på bilen och han kunde inte göra annat än att hota mig med att meddela försäkringen att bilen är skriven på morsan.
Min lilla story

Rolig läsning i tråden!!
Mvh Hardrox. Titta gärna in min bil.