Inför: RushRacing Festival 23-25 Augusti 2013

MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
18 augusti 2013 · 2 362 Inlägg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/401153_522149301179213_2063924532_n.jpg

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Robiinandersson
20 augusti 2013 · 7 Inlägg
Brinnut
22 augusti 2013 · 61 Inlägg

Vill ju inte vara den som är den men tiderna för besiktning samt förarmöte på lördagen är det mest idiotiska jag läst på garaget den här månaden tror jag. Jag skall alltså behöva åka mitt i natten för att kunna delta i körningar?

Eller skall ni tvinga folk att ta ledigt på fredagen så man hinner fram i tid?

Allt på förarmötet kan ni säkerligen få med på en lapp och besiktningen kan väl vara fri under hela dagen precis så som det brukar vara, eller?
Jag är inte ensam om att skratta åt era sjuka idéer

persson88
22 augusti 2013 · 84 Inlägg

Brinnut skrev:
Vill ju inte vara den som är den men tiderna för besiktning samt förarmöte på lördagen är det mest idiotiska jag läst på garaget den här månaden tror jag. Jag skall alltså behöva åka mitt i natten för att kunna delta i körningar?

Eller skall ni tvinga folk att ta ledigt på fredagen så man hinner fram i tid?

Allt på förarmötet kan ni säkerligen få med på en lapp och besiktningen kan väl vara fri under hela dagen precis så som det brukar vara, eller?
Jag är inte ensam om att skratta åt era sjuka idéer

Jag håller med dig, känns inte så roligt att behöva gå upp så tidigt för att gå på förarmöte/besiktning.

AKKI-MRFUN
27 augusti 2013 · 686 Inlägg

persson88 skrev:

Brinnut skrev:
Vill ju inte vara den som är den men tiderna för besiktning samt förarmöte på lördagen är det mest idiotiska jag läst på garaget den här månaden tror jag. Jag skall alltså behöva åka mitt i natten för att kunna delta i körningar?

Eller skall ni tvinga folk att ta ledigt på fredagen så man hinner fram i tid?

Allt på förarmötet kan ni säkerligen få med på en lapp och besiktningen kan väl vara fri under hela dagen precis så som det brukar vara, eller?
Jag är inte ensam om att skratta åt era sjuka idéer

Jag håller med dig, känns inte så roligt att behöva gå upp så tidigt för att gå på förarmöte/besiktning.

vi hade mer bes än så. det kom folk efter bes tiderna och vi hade extra förarmöten och besiktningar, men det är en sak vi ändrar till nästa år att det kommer finnas löpande. finns en del som kommer ändras när det gäller allt.

mvh

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
SkylinePeter
27 augusti 2013 · 388 Inlägg

Jaså var det mer besiktningar och förarmöten än det som stod? Jag var tvungen att jobba på fredagen och var inte sugen på att åka så sjukt tidigt för att vara där kl 6

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang