Anderholm skrev:
alltså regering tillsammans med allt annat pack som är totalt slut i pallet kommer på den ena hjärndöda idén efter den andra.
höj pensionen till 75
okej reinfeldt
ska vi inte höja skolåldern till 10 då?
barn är inte barn idag barn har jobb de går till varje dag även de under 6 år
jobbet innebär dagis eller lekis till föräldrarna kommer och hämtar dem vafan är det för liv egentligen?
låt barn vara barn börja lekis vid 9 då isåfall
höj myndighet till 20
systemet och körkort vid ja ungefär 22 eftersom man slutar studera vid 24-25 års ålder men det jämnar ut sig eftersom man nu ska jobba tills 75
folk frågar mig om jag är dum i huvudet då jag drar hela familjeekonomin själv då jag och min sambo gemensamt kom överens om att hon skulle sluta jobba när hon blev gravid.
och grabben har aldrig sena kväll med griniga föräldrar micromat eller tv som barnvakt
men detta har vi ju valt själv och tycker det är bra sen sköter ju hon det mesta hemma under dagen såsom tvätt mm och sen gör vi roliga saker när jag kommer hem äter tillsammans spelar spel spelar fotboll eller bara bygger duplo
man ser olika barn på affärer och på stan de ser fan drogade ut så trötta griniga och ledsna
men vem fan skulle inte vara det efter en dag som för många barn börjar redan klockan 06.00 och när mamma eller pappa kommer och hämtar är klockan kanske 17.00
föräldrarna uppfostrar inte sina barn längre det gör Dagis.
så ska åldern ökas på allt ska fan barnen få vara barn för tänk det är våra barn som ska ta hand om oss.
Utan barn ingen framtid och vafan lever vi för då?