Antinoxious: Absolut, det kommer nog dröja lite till innan vi slår till. Vi 3 blir 4 om drygt två månader, så vi får se hur mycket utrymme det finns för "pappaleksaker".

Mycket av prylarna jag vill byta nu är ju rent underhåll egentligen. Nuvarande handtag är fina generellt men jag vill ha ännu bättre, USB/telefon (enbart originaldelar isåfall) ser nog folk mer som ett plus, mugghållaren har jag min el wire fastlimmad i och den är inte ens inkopplad längre så då lägger jag i en ny och fin mugghållare istället. Nya mattor i bilen behövs, gummimattorna är nog original från 2008 och därmed ganska slitna, tygmattorna har jag "ärvt" av robb192 och är från Biltema. Så... Ja, du kanske ser vart jag försöker komma.

kloverlov: Haha!

Hoppar från byggbranschen till IT-branschen. Lite mer pengar att tjäna där samt att kroppen inte är helslut vid 50 bast.
Håller med om baklyktorna till V90, enda delen som inte övertygar mig ett dugg. Jag vill ha XC60-exteriören med V90-interiören. Men nu när jag provat att bygga lite olika varianter så landar V90 på ungefär samma som XC60, jag är rädd att XC60 kommer kännas gammal efter ett par månader. För den är ju gammal, det är den.
Och robb192 har ju lämnat oss P1:or men likt förbannat dyker han upp bland oss på träffarna, fattar inte varför!!!!!

Men Audi gör onekligen snygga kärror, inget snack. Interiören känns lite gammelmodig bara, om man inte tar typ A5/A7.
orkavaradu: Hugg en V40 CE då!