Angående VIANOR I NYNÄSHAMN!

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
7 november 2012 · 6 170 Inlägg

tooffen skrev:
ge mig en örfil dåwink try! haha skämtesido ja vet man annars hade jag fått skriva då sa vianobögen blablablabla sen sa jag då sa vianorbögen blabla sen sa jag blabla blir lättare att säga jag sa  han sa ba kan förövrigt ta bort ba! fattar itne varöf rman skriver så :S skiiit samma nog om gnäll på texten nu fick ni en bra iaf.

de va ju kul att någon vianor verkstad kunde iaf.
jag gnäller itne på alla utan på nynäshamn, sen vad jag får för respons och idéer vad jag ska göra eller vad folk tycker om dom eller om andra om dom är bra dåliga är ju bra att veta. me jag har helt bytt till däckia då en på min gata jobbar därbig_smile mvh johan

Tryck på "redigera" i ditt första inlägg i tråden och klistra in mobeergs omskrivna text där före din egen så hänger alla nykomlingar med i diskussionen. Tex såhär:

--------------------------------------------------------------------------------
Min text omskriven och upprensad av Mobeerg:

<Mobeergs hemkokta text inklistrad här>


Såhär såg mitt ursprungliga inlägg ut:

<Ditt inlägg som redan står där här.>
--------------------------------------------------------------------------------

Gör du det så kommer nog ingen mer att klaga smile



Och till ämnet i tråden då, vianor låter ju helt klart som riktiga tattare om dom klantar till det på det viset och sen skyller på dig eller vägarna yikes

Senast redigerat av TBOC_Razor (7 november 2012)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
tooffen STHLM(S)LOW
7 november 2012 · 420 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

tooffen skrev:
ge mig en örfil dåwink try! haha skämtesido ja vet man annars hade jag fått skriva då sa vianobögen blablablabla sen sa jag då sa vianorbögen blabla sen sa jag blabla blir lättare att säga jag sa  han sa ba kan förövrigt ta bort ba! fattar itne varöf rman skriver så :S skiiit samma nog om gnäll på texten nu fick ni en bra iaf.

de va ju kul att någon vianor verkstad kunde iaf.
jag gnäller itne på alla utan på nynäshamn, sen vad jag får för respons och idéer vad jag ska göra eller vad folk tycker om dom eller om andra om dom är bra dåliga är ju bra att veta. me jag har helt bytt till däckia då en på min gata jobbar därbig_smile mvh johan

Tryck på "redigera" i ditt första inlägg i tråden och klistra in mobeergs omskrivna text där före din egen så hänger alla nykomlingar med i diskussionen. Tex såhär:

--------------------------------------------------------------------------------
Min text omskriven och upprensad av Mobeerg:

<Mobeergs hemkokta text inklistrad här>


Såhär såg mitt ursprungliga inlägg ut:

<Ditt inlägg som redan står där här.>
--------------------------------------------------------------------------------

Gör du det så kommer nog ingen mer att klaga smile



Och till ämnet i tråden då, vianor låter ju helt klart som riktiga tattare om dom klantar till det på det viset och sen skyller på dig eller vägarna yikes

fixade lite av vad du sa. fin katt på framsidan påminner om våran kattunge:D

Volkswagen Golf MKVI GTI "STERTMAN MOTORSPORT" (2010)
steifan DR!FTT3KN!K3R
7 november 2012 · 10 427 Inlägg

Hur är det med snedslitningen av däck efter besöket hos Däckia då? tongue

Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
BMW 325i "M-Sport" (2006)
tooffen STHLM(S)LOW
7 november 2012 · 420 Inlägg

steifan skrev:
Hur är det med snedslitningen av däck efter besöket hos Däckia då? tongue

ja du köpt yokohama paradda och kollade faktist här om dagen då de släpper lite om de är lite fuktigt på vägen i 50 om man trampar fullt. så men inte en tendens till sneslitet massor mad mönster kvar på insidan så uppenbarligen är något bra utfört:D

Volkswagen Golf MKVI GTI "STERTMAN MOTORSPORT" (2010)
DusanMandick Random Hero
7 november 2012 · 4 047 Inlägg

tooffen skrev:
ge mig en örfil dåwink try! haha skämtesido ja vet man annars hade jag fått skriva då sa vianobögen blablablabla sen sa jag då sa vianorbögen blabla sen sa jag blabla blir lättare att säga jag sa  han sa ba kan förövrigt ta bort ba! fattar itne varöf rman skriver så :S skiiit samma nog om gnäll på texten nu fick ni en bra iaf.

de va ju kul att någon vianor verkstad kunde iaf.
jag gnäller itne på alla utan på nynäshamn, sen vad jag får för respons och idéer vad jag ska göra eller vad folk tycker om dom eller om andra om dom är bra dåliga är ju bra att veta. me jag har helt bytt till däckia då en på min gata jobbar därbig_smile mvh johan

haha de kan ja göra med nöje wink nej skämt åsido kul att de löst sig nu, men jäkla synd att de beter sig så hmm

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Jonaslatt
11 november 2012 · 324 Inlägg

Jag kan varna för Vianor i Skövde.Hände i princip samma sak som för trådskaparen.

Sänkte bilen. Nya däck och fälgar. Efter 3månader va däcken sneslitna.
Åkte in till de och de va inte glada. Fick vänta två veckor på att få en tid för de skulle kolla på det. (efter mycket om och men.
hjulinställningen va totalt fel. Men det va för att jag hade kört in i något sa han.
Jag fick betala för den kontrolltiden.

Sen på vägen hem kändes ratten konstig. Hissa upp bilen när jag kom hem och däcket glappa. Då va inre styrleden lös.  Åkte tillbaka igen. Men då skulle de ha betalat igen för att kolla detta.
Vilket jag hoppade.

Volvo V70N "Familjeracern" (2002)
tooffen STHLM(S)LOW
11 november 2012 · 420 Inlägg

psycho skrev:
Jag kan varna för Vianor i Skövde.Hände i princip samma sak som för trådskaparen.

Sänkte bilen. Nya däck och fälgar. Efter 3månader va däcken sneslitna.
Åkte in till de och de va inte glada. Fick vänta två veckor på att få en tid för de skulle kolla på det. (efter mycket om och men.
hjulinställningen va totalt fel. Men det va för att jag hade kört in i något sa han.
Jag fick betala för den kontrolltiden.

Sen på vägen hem kändes ratten konstig. Hissa upp bilen när jag kom hem och däcket glappa. Då va inre styrleden lös.  Åkte tillbaka igen. Men då skulle de ha betalat igen för att kolla detta.
Vilket jag hoppade.

en fet smäll direkt över disken ska dom ha! ps jag är långsöökt och jag vet vad chefen heter där och bor, och hoppas han har bra priser på däck. om du fattar.

Volkswagen Golf MKVI GTI "STERTMAN MOTORSPORT" (2010)
DusanMandick Random Hero
12 november 2012 · 4 047 Inlägg

psycho skrev:
Jag kan varna för Vianor i Skövde.Hände i princip samma sak som för trådskaparen.

Sänkte bilen. Nya däck och fälgar. Efter 3månader va däcken sneslitna.
Åkte in till de och de va inte glada. Fick vänta två veckor på att få en tid för de skulle kolla på det. (efter mycket om och men.
hjulinställningen va totalt fel. Men det va för att jag hade kört in i något sa han.
Jag fick betala för den kontrolltiden.

Sen på vägen hem kändes ratten konstig. Hissa upp bilen när jag kom hem och däcket glappa. Då va inre styrleden lös.  Åkte tillbaka igen. Men då skulle de ha betalat igen för att kolla detta.
Vilket jag hoppade.

känner en av de väl som jobbat där, det är inte likt dom att göra så

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang