Inbrott i bilen!

Johan91
23 november 2012 · 18 Inlägg

Jahapp!....nu är det andra gången jag blir av all stereo utrustning i bilen yikes

Slutade just jobbet och skulle bege mej hem när jag märkte att någon brutit sönder låserna till bilen och stulit stereo,högtalare m.m sad

Bilen stog parkerad på Forslunds i skellefteå så om någon har sett/hört något eller blir erbjuden att köpa stereoutrustning som passar in på min bilprofil så får ni gärna höra av er

MvH Johan91 här på forumet

Volvo 240 (1988)
KolGruvan
23 november 2012 · 1 450 Inlägg

Hm e riktigt tråkigt sånt där.. har själv bleve av med allt mitt ljud ja hade i min 240, man blir riktigt arg

Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You
Volvo 242 "Mint Condition" (1982)
Johan91
23 november 2012 · 18 Inlägg

Känns riktigt förjävligt måste jag erkänna.. inte nog med att man har betalat för allt ljud sen tillkommer kostnaderna att fixa till allt dom tagit sönder under stölden sen är det inte första gången det har händer heller... sad

Volvo 240 (1988)
KolGruvan
23 november 2012 · 1 450 Inlägg

Precis, e skit tråkigt att behöva betala alla skador som blir, för mig slog dom sönder fram rutan och sida rutan och slet sönder typ hela kabelmattan i bilen, men dom som stal dina grejer kanske inte håller till här omkring men kan va värt att hålla utkik!

Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You
Volvo 242 "Mint Condition" (1982)
ztanackovic
23 november 2012 · 14 Inlägg

xVolvo240x skrev:
Precis, e skit tråkigt att behöva betala alla skador som blir, för mig slog dom sönder fram rutan och sida rutan och slet sönder typ hela kabelmattan i bilen, men dom som stal dina grejer kanske inte håller till här omkring men kan va värt att hålla utkik!

är du säkert att det var tjuvarna big_smile det kunde också bli tex nån ex tjej big_smile

för tio år sen, kom tjuvarna in i min farbrors garaget och den enda som de tog var framrutan big_smile ingeting annat.. inga skador big_smile det var konstig big_smile

Vezzlan
23 november 2012 · 14 Inlägg

Hade du inte inbrott i våras också eller hur de var?

Johan91
23 november 2012 · 18 Inlägg

Haha lät som en riktigt udda historia xD  -ztanackovic

Stämmer bra det andre och det var på samma ställe..

Volvo 240 (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang