Felkodsläsare.. HJÄLP...!

Mogel KUNG
29 november 2012 · 441 Inlägg

hej det är så att jag har en Subaru impreza och det är nått fel på den så jag behöver en felkodsläsare dock så hittajag ingen har letat på flera forum samt google jag har ringt till Subaru utan någon framgång. Så är det någon som vet vart man kan köpa en hälst nära Göteborg eller ifall det är någon här som är villig att hyra ut en.?


Detta är skrivet från en mobil med eget liv så det kan finnas stavnings fel. :-)

Mogel KUNG
29 november 2012 · 441 Inlägg

Lyfter tråden lite då det är ganska bråttom. :-) ingen som känner ingen som har eller vet?

MarcusGronberg Lowlife
29 november 2012 · 809 Inlägg

Mogel skrev:
Lyfter tråden lite då det är ganska bråttom. :-) ingen som känner ingen som har eller vet?

kollat ebay ?, sa subaru verkligen att dem inte hade någon ? mekonomens verkstad brukar kunna göra viss felsökning?

lycka till. !

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog
Chevrolet Impala "Black Squad" (1963)
BMW E39 528IA Touring "Slammed Wagon" (2000)
Mogel KUNG
29 november 2012 · 441 Inlägg

MarcusGronberg skrev:

Mogel skrev:
Lyfter tråden lite då det är ganska bråttom. :-) ingen som känner ingen som har eller vet?

kollat ebay ?, sa subaru verkligen att dem inte hade någon ? mekonomens verkstad brukar kunna göra viss felsökning?

lycka till. !

Jo dom har en på verkstaden med två veckors väntetid sen måste jag dra in bilen eller hyra släp vilket inte är vad jag hade tänkt mig. :-)

Ebay fattar jag inget av sen är det ju inte så kul om man köper något där som inte funkar sen när man får hem de.

Mogel KUNG
29 november 2012 · 441 Inlägg

någon som vet ifall denna appen funkar till impreza? isåfall är det ju bara att köpa en blåtand adapter.



EDIT: Glömde länken.... big_smile   https://play.google.com/store/apps/deta … rch_result

Senast redigerat av Mogel (29 november 2012)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang