Elmia 2016! E46 bygge som har spårat ut helt! "jag skulle bara ha en baslåda" Slutat med att man rycker baksätet och bygger låda istället, in och följ!
Står pärlan på vinterfälgarna nu då. Stötdämparna bak läcker olja och e rostiga så lär bli coilovers runt om inför nästa år, Måste även byta båda yttre drivaxeldamasker fram då de är torra och spruckna, och ett olje och filterbyte så blir det perfekt!
Börjat hända lite saker med bilen nu igen, köpt H&R Coilovers till bilen nu hoppas på att få den ganska låg nu, har redan fått på coilsen bak och nu får man inte ens in ett finger mellan däcket och hjulhuset, så det e bra, hoppas den blir lika låg fram bara. Måste även byta drivaxeldammaskerna då de är torra och spruckna. Så har en del och göra denna helgen! hoppas man bara på att allt går lätt nu
Även köpt lite olika ventilhattar så man kan ha lite att välja på
Bra med mugghållare, förstår inte varför jag inte köpt det tidigare
Även köpt nya lågnivåkablar då det har tjutigt och surrat i högtalarna, provade att dra kablarna utanför bilen bak till stegen och kopplade in de, startade bilen och vips så vart allt tjut och surrande borta, nu ska man bara dra kablarna inne i bilen med
Drivaxeldamask byte samt rensa bort allt skit, även coilovers på ingång där
Lagom med utrymme för att komma åt och lossa dämparna bak, precis så att man fick in handen där men det gick!
Vart på schmiedmann träffen i kungsbacka för någon dag sen, passade då på att köpa mig en kolfiberläpp samt hämtade ut ett paket från dbakuten idag med lite smågodis
Smågodis från dbakuten, 2st horndiskantern och 4st 6,5or + 2 delningsfilter
Började och spana lite på hur jag ska bygga in högtalarna, kommer bli riktigt siick! Provade och koppla in 1st horndiskant och 1st 6,5a och det fruktansvärt bra, vågar knappt tänka hur sjukt bra det kommer bli med de andra högtalarna med!