Elmia 2016! E46 bygge som har spårat ut helt! "jag skulle bara ha en baslåda" Slutat med att man rycker baksätet och bygger låda istället, in och följ!
Införskaffat mig en ny batteriladdare, behövdes verkligen, då generatorn inte orkade ladda upp de längre, men det fixade denna ctek laddaren så nu är batterierna i tip top igen
Imorgon bär det av mot Mantorp, Då är det träff med Bimmers Of Sweden. Bara att komma fram om ni ser min bil
Mantorp 24maj, Bimmers Of Sweden. Riktigt rolig var det, fick väldigt bra respons från folk som tyckte att det vart ett bra bygge jag har. Ideérna börjar dock ta slut på vad man ska göra med bilen, men en del grejer finns ju kvar på listan, annars kan man ju alltid uppgradera till värre grejer
Har köpt mig en stylingskylt till bilen, tyckte det blev rättså snyggt med 330 XI där, tanken är att jag ska ha den skylten på störe bilträffar. Imorgon hade jag tänkt besikta bilen och om den går igenom vilket jag tror de gör så hade jag tänkt att boka tid för toning av rutorna