nej finns ju bixenon som höjer halvljuset en aning men det räknas inte:)
Ja, men det får man inte heller ha om det inte sitter monterat där från fabrik...
jag menade att bixenon orginal monterat höjer halvljuset en aning och tänder 2 halogen strålkastare? man får inte ha xenon alls om det inte satt från fabrik?
ska göra en total service på mina lysen nu efter nyår jag har 35watt på halvljuset och 55watt speedstarter på hel ja ska koppla på extra relän till helljuset då dom tänder jävligt segt på original kablarna och så ska ja montera 35watt i dimljusen:)
finns det någon som vet om man kan köpa nya reflektorer till v70 1 nånstans billigare än helt nya lyktor? bytte glasen och såg då att reflektorerna var mjölkiga och svartbrända vid lampan
Hej gjorde min första xenon konvertering i dagarna..
Jösses vilken skillnad, såg ju som att jag bara hade ett värmeljus i den andra..
En liten dum fråga vart ser man om bilen är helbilsgodkänd?? Tänkte bara så man slipper plocka ur det varje gång man skall bes.... Bilen är privat importerad från USA..
Tack på förhand..
If it jam's? Force IT!! If it breaks, it needed replacement anyway!!
Jösses vilken skillnad, såg ju som att jag bara hade ett värmeljus i den andra..
En liten dum fråga vart ser man om bilen är helbilsgodkänd?? Tänkte bara så man slipper plocka ur det varje gång man skall bes.... Bilen är privat importerad från USA..
Tack på förhand..
plocka ur får du alltid göra om inte bilen togs hit med xenon som flyttgods.
Tack på förhand..
Satte du xenon i halvljuset? I så fall är det ikke ok! Bilar efter 05 var väl helbilsgodkända?
Tack på förhand..
Satte du xenon i halvljuset? I så fall är det ikke ok! Bilar efter 05 var väl helbilsgodkända?
Tack på förhand..
Står den som flyttgods i regbeviset? Min gör det och då se det en gråzon om det är lagligt. Kolla transportstyrelsen om undantag för flyttgods. Paragraf 4 tror jag det var. Där står att reflexer och ljusanordningar inte behöver uppfylla standard. Hittar du inte har jag ett ex. I datorn. Jag har skrivit ut ett ex och har i bilen om man skulle bli stoppad. Men byter nog ändå tillbaka till bes. För att slippa disk.
Tack på förhand..
Står den som flyttgods i regbeviset? Min gör det och då se det en gråzon om det är lagligt. Kolla transportstyrelsen om undantag för flyttgods. Paragraf 4 tror jag det var. Där står att reflexer och ljusanordningar inte behöver uppfylla standard. Hittar du inte har jag ett ex. I datorn. Jag har skrivit ut ett ex och har i bilen om man skulle bli stoppad. Men byter nog ändå tillbaka till bes. För att slippa disk.
gäller det även om bilen inte hade xenon när den kom? ja har för mig att det betyder att man får ha usa blinkers som lyser orange framåt och röd blinkers bak rätta mig om ja har fel?