Snabb fråga bara, hade tänkt åka iväg nu och lacka om dessa fälgar, men kom och tänka på att jag bör kolla om de är något värde i dessa, men det tror jag inte, tycks ha sett dom ganska ofta :p men värt att fråga innan man förstör dom med sprayburk
Brukar väl kosta runt 2000kr för bara fälgar - så bör väl inte vara allt för eftertraktade. Men det finns inte så mycket 16" och 17" originalfälgar till rwd-Volvos så priset kanske ligger lite högre ändå.
De som finns/fanns var Hydra 6,5x16", Auriga 6,5x16", Galaxy 7x16" & Polaris 7x17". Ev nån mer jag bommat
Brukar väl kosta runt 2000kr för bara fälgar - så bör väl inte vara allt för eftertraktade. Men det finns inte så mycket 16" och 17" originalfälgar till rwd-Volvos så priset kanske ligger lite högre ändå.
De som finns/fanns var Hydra 6,5x16", Auriga 6,5x16", Galaxy 7x16" & Polaris 7x17". Ev nån mer jag bommat
Okej Tackar, äh, dom är nog inte så eftertraktade att det gör nog inget om dom blir omlackade, går ju om inte annat att lacka om dom igen så.
Okejokej Men blir att lacka dom, byter samtalsämne, vilken färg? :p ska sitta på en mörkblå kombi :p funderar på vita, men vore kul med en annan färg, men svårt när det är en blå bil..
Okejokej Men blir att lacka dom, byter samtalsämne, vilken färg? :p ska sitta på en mörkblå kombi :p funderar på vita, men vore kul med en annan färg, men svårt när det är en blå bil..
Mörkgrå/antracitgrå
Blir färg från OKmacken :p finns väl inga speciella färger där, men vanlig mörkgrå borde finnas, ska försöka få en bild hur de skulle se ut :p
Jag antar att du ska byta däck eftersom du lackat på däcken. Ett tips är att ta bort vikterna från fälgarna innan du lackar. Med nya däck kommer inte vikterna hamna på samma ställen.
Jag antar att du ska byta däck eftersom du lackat på däcken. Ett tips är att ta bort vikterna från fälgarna innan du lackar. Med nya däck kommer inte vikterna hamna på samma ställen.
Mjo ska byta däck Ja de har du rätt i, tänkte inte på det just då, men inte så noga.. får maskera och lägga i lite senare, inte särskilt hållbart det här heller, kanske håller en vinter