==▪ O ▪=▪ R ▪=▪ I ▪=▪ G ▪=▪ I ▪=▪ N ▪=▪ A ▪=▪ L ▪==▪ P ▪=▪ A ▪=▪ T ▪=▪ I ▪=▪ N ▪=▪ A ▪==▪ V ▪=▪ W ▪==Del 10 – Lite ekonomiplåt har äntligen landat i garaget 
Skit i bensintanken full av skit … åtminstone för tillfället … jag har fått ett paket med bussgods

:
![http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1012233.jpg]()
![http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1012234.jpg]()
Värmekanaler, tillverkade av IGP. Dessa ser oändligt mycket trevligare ut än de exemplar jag provade innan från Klokkerholm

. Inga onödiga veck och pressningar på ovansidan, och till och med pressningen på undersidan är ganska lik originalet och …
![http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1012235.jpg]()
…inte minst böjen framför dörren är mjuk och snygg. Det enda felaktiga är placeringen av värmeutblåset

Måste så klart fixa detta innan jag sätter fast dem i bilen.
![http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1012236.jpg]()
Istället för de fula ovala intagen från värmekammarna finns här full frihet att svetsa i 50mm rör, precis som på originalet

![http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1012237.jpg]()
Sådana här fragment ligger några stycken i bilen … men vad är det?
![http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1012238.jpg]()
Jo, det sitter rör från värmekanalen …
![http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1012239.jpg]()
… upp till defrostern vid vindrutan på båda sidor …
![http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1012240.jpg]()
… och jag tror att jag hittat ett flexrör i rätt dimension

![http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1012241.jpg]()
Testing

![http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1012242.jpg]()
Ja, ni fattar principen. Man byter alltså allt i ett enda svep

Hoppas bara jag hittar något att fästa värmekanalerna i
Check: Totalt 6 timmar