Honda Del Sol EG2 VTi "Stanced Girl Car"

Bygget av min Honda Del sol Eg2 Vti
  • 168 Följare
  • 181 814 Visningar
  • Uppdaterades senast 6 mars 2018
Etingelholm
4 mars 2018 · 979 Inlägg

Kimmy90 skrev:

SuperGnaget skrev:
Hänt nåt mer sen Juni?? smile

Stått still nu, köpt hus och haft fullt upp med det!

Senaste är väl att allt är ihop, bilen provstartad och provkörd!
Men trotts att det är mapp i boxen från polarens bil och jag kör exakt samma saker så ville det inte lira!
vid 5400 rpm, så slår tändningen av och mätaren går i botten! provade några repor och va någon gång bilen gick fullt och det sköt iväg!
så får väl bli att kolla över det sista finliret och sen beställa mapptid! smile

Kan ju va en anledning till att mappen är för b18c med lägre komp och du har b16 med oem komp 😉 jim fixar ju grundmapp via timeviewer på 20min annars

Hpc
Honda Civic Ek4 "K24" (1997)
robin_civic
4 mars 2018 · 1 391 Inlägg

Do iiiit!! XD

Meeee
Honda Civic "MB3" (2000)
Honda Civic EK4 "EK2420" (2000)
Kimmy90 Honda fanatiker
6 mars 2018 · 430 Inlägg

Etingelholm skrev:

Kimmy90 skrev:

SuperGnaget skrev:
Hänt nåt mer sen Juni?? smile

Stått still nu, köpt hus och haft fullt upp med det!

Senaste är väl att allt är ihop, bilen provstartad och provkörd!
Men trotts att det är mapp i boxen från polarens bil och jag kör exakt samma saker så ville det inte lira!
vid 5400 rpm, så slår tändningen av och mätaren går i botten! provade några repor och va någon gång bilen gick fullt och det sköt iväg!
så får väl bli att kolla över det sista finliret och sen beställa mapptid! smile

Kan ju va en anledning till att mappen är för b18c med lägre komp och du har b16 med oem komp 😉 jim fixar ju grundmapp via timeviewer på 20min annars

Ja må så vara, men som sagt! Prioriterat lite annat i livet än bilarna! Då det inte ger så mycket längre x'D

My VTEC goes like BWAAAAAAAAH!
Honda Del Sol EG2 VTi "Inspired by the track" (1993)
Honda Accord Type S "Sambons Daily" (2008)
Honda Civic Type R - Ep3 "Dailyn" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang