Crxkoffe skrev:
granadadr skrev:
Crxkoffe skrev:
nej precis, parkeringsljus och dimljus är den kombination som e laglig, även om det är dimma så får man inte ha halvljus och dim , sån tur väl e, men det skiter ju folk som sagt i , man ser ju inte mycket då precis, har kört av vägen en gång , hoppas inte jag gör det igen

pga av vad?? dimljus på mötande bil??
jag vet att det låter konstigt, och ja av mötande bil, det började såhär:
jag kör i 70km/h på en 70väg i en kurva nu på vintern, när jag blinkar till med helljusen på denna idiot så startar han alla sina, så halvljus dimljus och ca 8st helljus, så jag såg 0% totalt sönderbländad, bromsade men visste inte vad jag hade bilen, så bakänden snurrade runt och smällde rakt in i en såndär vit stenhård stolpe med reflexer på om du vet hurdan jag menar? , jag har ingen skada med synen men tänk dej att stöta på denna idiot, inte kul

jaja han körde vidare som en vanlig människa och stannade inte, så han hittades aldrig därför gjorde jag denna tråd så alla här på garaget iallafall tänker på detta

Vilket väl ganska väl bevisar det jag skrev om tidigare i tråden, dvs att starta ett
helljuskrig pga dimljus inte leder till någonting bra alls!
Att bekämpa ett brott (dimljus + halvljus) med ett annat (tända t.ex. helljus med uppsåt att blända) är inte rätt lösning.
//Brådhis
Senast redigerat av Brådhis (24 januari 2013)
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...