Volvo 945 d24 totalrenovering av chassi och motor m.m
volvo 945 d24 (the black angle) får sig en totalrenovering av chassie ny lack underede m.m plus att motorn totalrenoverar jag i samma veva målet så nära nybilsskick som möjligt :)
vad mycket tid du lägger ned på den är sjukt sugen på att se det färdiga resultatet
Självklart det är juh min älskling så vad gör man inte men har varit mö på sista tiden så där av ingen uppdate men det kommer inom snar framtid men roligt att du gilllar den
Tja varit lite dött på senaste ber om ursäkt men hänt lite tråkiga saker så inte haft suget att skruva men nu jävlar blir lite uppdate min efter länkdade hub är på plats skall bara justera in den sen äre alles
Sedär ja sidokjolen kom på plats med högra sidan får jag vänta men skall se o. Jag hinner montera den idag måste köpa lim o skruv för det tåg slut typisgt
vad mycket tid du lägger ned på den är sjukt sugen på att se det färdiga resultatet
Självklart det är juh min älskling så vad gör man inte men har varit mö på sista tiden så där av ingen uppdate men det kommer inom snar framtid men roligt att du gilllar den
hur kan man inte gilla den. riktigt ball lack föresten.
Nä precis hur kan man inte gilla denna hehh :p Nä är grymt grymt nöjd med mitt resultat men en bra bitt kvar jag tackar o bockar
Gillar också den starkt, den blir riktigt fin! Men själv hade jag nog skippat sidolisterna..
Jag tackar så mycket alltid lika trevligt med trevliga kommentarer .ah nä det listerna skall vara på annars luktar de epa stuk och det gillsr jag värkligen inte det skall vara cleant men smaken är som baken brukar man säga alla har olika åsikter och tycken så att säje:D
Nä precis hur kan man inte gilla denna hehh :p Nä är grymt grymt nöjd med mitt resultat men en bra bitt kvar jag tackar o bockar