Ja som rubruken....var köper jag? Svensk återförsäljare eller någon annan stans på klotet. Bara dom kan skicka till Sverige så är jag nöjd. Jag har Googlat som en dåre och hittat ett par dealers men ingen av dom har svarat på mail om dom skickar till Sverige.
Se mina bilder på EVO´n. där finns kontaktinfo till den svenska generalagenturen, alla andra som säljer "svart"-importerar alltså då de ej har agenturrättigheter (eller vad det nu heter)
Se mina bilder på EVO´n. där finns kontaktinfo till den svenska generalagenturen, alla andra som säljer "svart"-importerar alltså då de ej har agenturrättigheter (eller vad det nu heter)
Ähh vafan kollade lite snabbt men skriv det istället Jag skiter ju iofs totalt i om det är gråimport eller om det är en som har argenturen för Sverige. Ju billigare ju bättre, ska ju ändå bara eldas upp
Ring DavvaDäack i GBG, o be omnummret till martin g på Wheelbase. :-9
Handlat själv av Davva Däck och frågade då eftersom dom har ju Kumhos övriga sortiment men dom sa inget om att ringa Martin när jag frågade efter Red Smoke men tack du också.
Bilden på min EVO där den körs på sladd med rödrykande rök :-)
Föresten....ser dåligt ut med den röda färgen jämfört med filmera man ser på nätet med Red Smoke sulorna Men kanske behöver stå lite mer still och elda så det blir lite varmare för bästa effekt...