Kanske en sån här? Den drar runt litern vid blandad körning och du har effekt genom hela registret. Skininredning, multilink bakaxel, go kvalitet och riktigt sköna stolar
Kanske en sån här? Den drar runt litern vid blandad körning och du har effekt genom hela registret. Skininredning, multilink bakaxel, go kvalitet och riktigt sköna stolar
kul är denna nog.., men jag skull inte rekommendera denna till TS
då den är nog tung som satan och därmed inte så snabb som den kan vara bmw och mersa är mer lyxiga bilar i min tanke.. ( och om du verkligen vill ha körglädje så ska man skita i turbo.. i alla fall 90% av allt som kommer ifrån fabriken)
Har en egen cnc-fräs, arbetar med mdf, trä, aluminium-(experimentellt) för tillfället , behöver du något utfräst så är det bara att pm'a
Saab 9-5 Aero där får du mycket bil för pengarna. Drar runt litern när man plågar den och då har jag steg 1 och automat men det skjuter på riktigt bra med fulltrycks turbo och den går att köra snålt då den växlar väldigt tidigt vid snålkörning
Volkswagen Golf VR6 skulle jag nog lägga min röst på!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!