Audi S4 2,2t Nybörjarprojekt, mål Minst 500whp

Ni får följa min nya projekttråd om ni vill se vad som händer! Denna kan ses som avslutad. Mvh Marcus
  • 78 Följare
  • 79 508 Visningar
  • Uppdaterades senast 12 september 2014
MarcusHomman
3 juni 2013 · 146 Inlägg

Hahah aa elr hur wink jora bara ja får ihop den så blir det bra saker big_smile

Nej jag ger inte upp man tappar bara orken ibland :p

Mvh Marcus

MarcusHomman
4 juni 2013 · 146 Inlägg

Jag har rivit ur motorn så ja har en hel del å fixa innan ja behöver tänka på vevhus haha

MarcusHomman
4 juni 2013 · 146 Inlägg

Kämpar så gott ja kan, tyvärr så är dygnet bara 24timmar, skulle ha vatt 48tim istället haha. Jo de blir nog fränt med dom nya planerna!

Mvh Marcus

MarcusHomman
4 juni 2013 · 146 Inlägg

Jobbade natt så gick av 07 imorse, åkte till dahlbäck och diskuterade så bestämmde att ja skull åk upp till Edsbyn och Cp-service och hämta delar, nu är jag hemma igen med lite mer speedparts! Så snart kan Nya tråden börja, skall ba fixa 2 grejer innan smile

Ne nu e ja trött, går å lägge mej så ja örk jobba inatt å..

Hade bra

Mvh Marcus

MarcusHomman
4 juni 2013 · 146 Inlägg

Fredde: Aah vi får se om vädret e bra och om jag skruvar istället, men de e sånt som märks smile

Mvh

MarcusHomman
7 juni 2013 · 146 Inlägg

Jag väntar på att få ett pris av Dbr på en grej men dom har rätt fullt upp så de tar lite tid..

Jag har eventuellt också fått tag på en 2jz supra motor med låda, ägarn visste inte om de va en sån så jag Håller tummarna på att de e en sån för då ska jag försöka få den till bra pris och peta i den i nått roligt! big_smile

Mvh Marcus

MarcusHomman
21 september 2013 · 146 Inlägg

Hallå gott folk !

Har varit väldigt off från denna sida ett tag nu, men bilen finns kvar trots att jag har haft funderingarna på att sälja av allt, men motorn och allt runt om kommer att byggas ihop när jag har alla delar.

Eftersom det är höst så tar jakten upp den största delen av min tid plus jobbet och frugan på det men den skall bli klar har ja bestämt mig! smile

Men det har gått lite emot mig, när jag lämnade inte blocket så blev kostnaden 2tusen mer än vad som sades och även så hade min 6262turbo rasat som jag hade...trolitgvis den som gjorde att den rykte så mycket...

Men eftersom jag drar ut lite på projektet så har jag även gjort om planerna på den och det kommer bli Riktigt fränt i slutändan om allt går vägen ! Bara pengarna som fattas men jag spar så mycket ja kan så jag har alla delar hemma när jag skall börja skruva så det går att sätta ihop allt på engång! Hatar nämligen att vänta på delar och då kan även motivationen hinna försvinna och det vill jag inte smile

Hoppas att ni fortfarande är intresserade och kommer följa mig när nya tråden kommer upp!

Trevlig helg så hörs vi smile

Mvh Marcus

MarcusHomman
18 januari 2014 · 146 Inlägg

Hallå gott folk! Idag har de hänt lite kul och imorrn ska ja fortsätta! Kommer nog upp lite bilder imorrn om ja orkar lägga in några.. wink

Mvh Marcus

MarcusHomman
19 juni 2014 · 146 Inlägg

Tjenare!

Jo jag har fått jobb igen så nu har jag börjat inhandla lite grejer! Fick senast idag delar till motorn, så imorrn förmiddag blir det skruva!

En projekttråd kommer upp inom kort! Om det går som det ska så kommer även turbo handlas nästa vecka, dock får ni suga på den karamellen så länge.. roll

Ha det bra så länge så skriver jag snart igen!


Mvh Marcus

MarcusHomman
25 juni 2014 · 146 Inlägg

Tjenare gott folk !

Här kommer nya projekt tråden på Audin! smile Hoppas ni fortfarande följer !

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=294112


Mvh Marcus

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang