Angående: Bilträff i Borås nu på lördag.

mr_yeahman Krom-fascisten
1 mars 2013 · 439 Inlägg

Moonfury skrev:
använd annat namn ^^

Okej, du år ursäkta mig. Jag visste inte att du hade ensamrätt på att kalla bilträffar för Underground. Så jag kommer härmed använda det icke trademark-skyddade namnet på lördagens kommande träff för: Borås Underground-Meet (2mars). roll
En träff som faktiskt kommer att leva upp till sitt namn.cool

BoostGuy
1 mars 2013 · 953 Inlägg

Någon facebook event så man kan se hur många som kommer?

mr_yeahman Krom-fascisten
1 mars 2013 · 439 Inlägg

Driver_85 skrev:
Någon facebook event så man kan se hur många som kommer?

http://www.facebook.com/groups/165568863590795/

Anubis
1 mars 2013 · 1 255 Inlägg

Moonfury skrev:
använd annat namn ^^

Ähh sluta gnäll nu, satt i tampongen på fel håll eller?

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
mr_yeahman Krom-fascisten
1 mars 2013 · 439 Inlägg

Anubis skrev:

Moonfury skrev:
använd annat namn ^^

Ähh sluta gnäll nu, satt i tampongen på fel håll eller?

*Like*lol

jasse26
1 mars 2013 ·

Anubis skrev:

Moonfury skrev:
använd annat namn ^^

Ähh sluta gnäll nu, satt i tampongen på fel håll eller?

lol den va bra

Shalle89
2 mars 2013 · 705 Inlägg

Fan vad löjligt allt detta blev. om det är patent på Maprace så kan du la skriva Map Race? E de patent på Underground meet så har nog EA games den patenten. Låt bara folk vara. Om jag ska på din underground träff eller nån annans så e jag inte helt dum i huvet, jag kan se vem det är som anordna det? och går på den jag vill.

Stötta varandra ist!

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
tobbe_ngk
2 mars 2013 · 5 Inlägg

Så altså Gina tricot kl 20:00? Kommer typ halv 9 eller något från Gbg . Skriv hjärna här om ni byter plats eller något
Mvh tobbe

FatManCustoms grön aktivist
2 mars 2013 · 846 Inlägg

Kommer bege mig från Göteborg om ca 10-15 minuter, cya!

Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
anderz_1
2 mars 2013 · 117 Inlägg

Moonfury skrev:
använd annat namn ^^

Kanske dax å börja stämma lite folk för varumärkes intrång då?
www.underground-england.co.uk/
www.tfl.gov.uk/modalpages/2625.aspx
www.underground-productions.se/
www.wunderground.com/
www.democraticunderground.com/
www.theundergroundchicago.com/
www.undergroundburgers.com/
hellsinglandunderground.com/
www.undergroundthecomic.com/
arabic.wunderground.com/
underground.cybersite.se/
underground.und.edu/
www.undergroundtour.com/
salongunderground.se/
www.underground-book.net/
www.facebook.com/ClubUndergroundSweden
booksontheunderground.tumblr.com/
www.brandos.se/underground-england/c628
www.underground-cybershop.co.uk/
detroitunderground.net/
www.globalunderground.co.uk/

Här fick du 21 av 398 miljoner träffar på google,så sätt igång å stäm bara lol

Gummi är färskvara och bör bytas ofta
Audi s6 2,2t avant "DKW n" (1996)
Volvo VALP "VALPWILLYS M38a1" (1963)
Chevrolet Camaro Z28 "IROC-Z" (1987)
karlberg92
2 mars 2013 · 279 Inlägg

anderz_1 skrev:

Moonfury skrev:
använd annat namn ^^

Kanske dax å börja stämma lite folk för varumärkes intrång då?
www.underground-england.co.uk/
www.tfl.gov.uk/modalpages/2625.aspx
www.underground-productions.se/
www.wunderground.com/
www.democraticunderground.com/
www.theundergroundchicago.com/
www.undergroundburgers.com/
hellsinglandunderground.com/
www.undergroundthecomic.com/
arabic.wunderground.com/
underground.cybersite.se/
underground.und.edu/
www.undergroundtour.com/
salongunderground.se/
www.underground-book.net/
www.facebook.com/ClubUndergroundSweden
booksontheunderground.tumblr.com/
www.brandos.se/underground-england/c628
www.underground-cybershop.co.uk/
detroitunderground.net/
www.globalunderground.co.uk/

Här fick du 21 av 398 miljoner träffar på google,så sätt igång å stäm bara lol

Haha killen kommer dra in stora pengar ju!

Sponsrad av: Mig
Projekttråden!:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3967332
När du tycker att det är jobbigt eller tråkigt att tanka bilen då är det dax att sälja den!
Moonfury UNDERGROUND
3 mars 2013 · 649 Inlägg

rätt skön å höra på hur folk tar saker å kring ? fan v aomoget bara för att man säger nått på skoj så börjar folk på nått sätt jävlas å bygga på ! detta vissar bara hur omogna vissa är ^^

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
mr_yeahman Krom-fascisten
3 mars 2013 · 439 Inlägg

Moonfury skrev:
rätt skön å höra på hur folk tar saker å kring ? fan v aomoget bara för att man säger nått på skoj så börjar folk på nått sätt jävlas å bygga på ! detta vissar bara hur omogna vissa är ^^

Blire nån undergroundträff nästa lördag btw?

Moonfury UNDERGROUND
3 mars 2013 · 649 Inlägg

det blir den 16onde istället smile

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
mr_yeahman Krom-fascisten
14 mars 2013 · 439 Inlägg

Kommande träff 16mars kl 20: Sladd och börnträff.
Den här gången siktar vi lågt och då har vi denna gång tagit med 4st däck som vi kommer att fila ner. Lakris och bredställ utlovas. Ni är varmt välkomna att bidra med däck å börning för er som vill.
Samling utanför Mc-donalds i Knalleland Borås kl 20. Vi kommer runt 20.30 dra iväg till ett mer avskilt ställe för lite bus.
Håller ni inte tiden så kan ni få reda på var vi finns på vår fejsbokgrupp. Träffen varar så länge vi orkar, så de som tror att de kan dyka upp timmar senare kommer troligen missa det roligaste.


Väl mött.

PS: kom med trevligt humör

fb-grupp: http://www.facebook.com/groups/165568863590795/


Juste det, Moonfury kommer ej ha någon undergroundmeet den 16/3. Han väntar tills mitten av April och kommer hålla det i GBG.

Micke-EP3
16 mars 2013 · 10 Inlägg

Dyker kanske upp, har inte bestämt mig riktigt än men ja det kanske blir kul ska väl titta på mest antar jag och inte slita på lilla Grå wink

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 mars 2013 · 2 258 Inlägg

mr_yeahman skrev:
Kommande träff 16mars kl 20: Sladd och börnträff.
Den här gången siktar vi lågt och då har vi denna gång tagit med 4st däck som vi kommer att fila ner. Lakris och bredställ utlovas. Ni är varmt välkomna att bidra med däck å börning för er som vill.
Samling utanför Mc-donalds i Knalleland Borås kl 20. Vi kommer runt 20.30 dra iväg till ett mer avskilt ställe för lite bus.
Håller ni inte tiden så kan ni få reda på var vi finns på vår fejsbokgrupp. Träffen varar så länge vi orkar, så de som tror att de kan dyka upp timmar senare kommer troligen missa det roligaste.


Väl mött.

PS: kom med trevligt humör

fb-grupp: http://www.facebook.com/groups/165568863590795/


Juste det, Moonfury kommer ej ha någon undergroundmeet den 16/3. Han väntar tills mitten av April och kommer hålla det i GBG.

inte för att vara elak eller nått sånt.. men Mr_yeahman.. du är ganska ny på att hålla i träffar eller?

Sump Runk Rätt O Slätt!
mr_yeahman Krom-fascisten
17 mars 2013 · 439 Inlägg

HyperSonica skrev:

mr_yeahman skrev:
Kommande träff 16mars kl 20: Sladd och börnträff.
Den här gången siktar vi lågt och då har vi denna gång tagit med 4st däck som vi kommer att fila ner. Lakris och bredställ utlovas. Ni är varmt välkomna att bidra med däck å börning för er som vill.
Samling utanför Mc-donalds i Knalleland Borås kl 20. Vi kommer runt 20.30 dra iväg till ett mer avskilt ställe för lite bus.
Håller ni inte tiden så kan ni få reda på var vi finns på vår fejsbokgrupp. Träffen varar så länge vi orkar, så de som tror att de kan dyka upp timmar senare kommer troligen missa det roligaste.


Väl mött.

PS: kom med trevligt humör

fb-grupp: http://www.facebook.com/groups/165568863590795/


Juste det, Moonfury kommer ej ha någon undergroundmeet den 16/3. Han väntar tills mitten av April och kommer hålla det i GBG.

inte för att vara elak eller nått sånt.. men Mr_yeahman.. du är ganska ny på att hålla i träffar eller?

rätt ny ja, men som jag skrev så siktade jag lågt, å det var inte meningen att det skulle vara en 110% superseriös fickrunkarträff. Jag och de andra som sladdade omkring å börna hade sköj, det va det som va det viktiga.
Var du med på träffen själv igår?

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 mars 2013 · 2 258 Inlägg

mr_yeahman skrev:

HyperSonica skrev:

mr_yeahman skrev:
Kommande träff 16mars kl 20: Sladd och börnträff.
Den här gången siktar vi lågt och då har vi denna gång tagit med 4st däck som vi kommer att fila ner. Lakris och bredställ utlovas. Ni är varmt välkomna att bidra med däck å börning för er som vill.
Samling utanför Mc-donalds i Knalleland Borås kl 20. Vi kommer runt 20.30 dra iväg till ett mer avskilt ställe för lite bus.
Håller ni inte tiden så kan ni få reda på var vi finns på vår fejsbokgrupp. Träffen varar så länge vi orkar, så de som tror att de kan dyka upp timmar senare kommer troligen missa det roligaste.


Väl mött.

PS: kom med trevligt humör

fb-grupp: http://www.facebook.com/groups/165568863590795/


Juste det, Moonfury kommer ej ha någon undergroundmeet den 16/3. Han väntar tills mitten av April och kommer hålla det i GBG.

inte för att vara elak eller nått sånt.. men Mr_yeahman.. du är ganska ny på att hålla i träffar eller?

rätt ny ja, men som jag skrev så siktade jag lågt, å det var inte meningen att det skulle vara en 110% superseriös fickrunkarträff. Jag och de andra som sladdade omkring å börna hade sköj, det va det som va det viktiga.
Var du med på träffen själv igår?

Yes... va där..  svart 740 med trasigt avgassystem wink
kul att se att nån tar initiativ igen wink Hur hade du tänkt dej sommaren?

Sump Runk Rätt O Slätt!
mr_yeahman Krom-fascisten
17 mars 2013 · 439 Inlägg

HyperSonica skrev:

mr_yeahman skrev:

HyperSonica skrev:

inte för att vara elak eller nått sånt.. men Mr_yeahman.. du är ganska ny på att hålla i träffar eller?

rätt ny ja, men som jag skrev så siktade jag lågt, å det var inte meningen att det skulle vara en 110% superseriös fickrunkarträff. Jag och de andra som sladdade omkring å börna hade sköj, det va det som va det viktiga.
Var du med på träffen själv igår?

Yes... va där..  svart 740 med trasigt avgassystem wink
kul att se att nån tar initiativ igen wink Hur hade du tänkt dej sommaren?

Jag å mina två vapendragare har diskuterat om sommaren, och vi har väl som mål att anordna roliga aktiveter även i sommar, men det mesta är endå bara på idestadiet. Innefattar blandannat fult legala bredställfester på inhängnat område.

Vi har haft träffarna hitills för att se hur intresset är i Borås, men funnit att träffbesökarna kommer från Gbg.
Sedan är det väl för att roa oss själva, och samtidigt bjuda in folk till vårat tidsfördriv nu innan våren dragit igång.
Vi kunde lika gärna eldat upp däcken för oss själva, men passade på att se hur intresset var hos er alla andra bilmuppar runtomkring Borås å gbg.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang