5712
Sök

Letar efter företag som köper in bilar.

DEVIL
1 171 Inlägg
19 februari 2013
Trådstartare
Som topic lyder letar jag efter företag som köper in begagnade bilar, helst runtom värmlandslän, men något utanför är inga problem. Kollat google och bara funnit två ställen, måste ju finnas mer!

Så information+en hemsida till de ni vet

mvh

bmw m power

Forummoderator
18 531 Inlägg
19 februari 2013
Legosoldaten skrev:
Som topic lyder letar jag efter företag som köper in begagnade bilar, helst runtom värmlandslän, men något utanför är inga problem. Kollat google och bara funnit två ställen, måste ju finnas mer!

mvh

Alla större bilfirmor köper in bilar. Men du får uselt betalt.

DEVIL
1 171 Inlägg
19 februari 2013
Trådstartare
Dieselsmurfen skrev:
Legosoldaten skrev:

mvh

Kollat på de flesta håll (dom tar ju bara i inbyte), och jag vill inte byta mot någon av deras bilar.

bmw m power

Forummoderator
18 531 Inlägg
19 februari 2013
Legosoldaten skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Legosoldaten skrev:

mvh

Kollat på de flesta håll (dom tar ju bara i inbyte), och jag vill inte byta mot någon av deras bilar.

Blocket? de säljer bilar :-)

Jag har en kompis som har en bilfirma. Kan ju fråga honom. Fast det är en bit för dig (Stenungsund). Bil? Mil? Förväntat pris? Trim, extrautr. osv tas det ingen hänsyn till.

DEVIL
1 171 Inlägg
19 februari 2013
Trådstartare
Dieselsmurfen skrev:
Legosoldaten skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Jag har en kompis som har en bilfirma. Kan ju fråga honom. Fast det är en bit för dig (Stenungsund). Bil? Mil? Förväntat pris? Trim, extrautr. osv tas det ingen hänsyn till.

Ash då smile

Det är en Volvo V70N D5 -07 6växlad manuell, 22,700 mil - Den är i fint skick, bara att kolla mitt galleri, och pris det vet jag inte. Får väl se om jag får nåt svar från din kompis smile
Senast redigerat av Legosoldaten (19 februari 2013)

bmw m power

Forummoderator
18 531 Inlägg
19 februari 2013
Legosoldaten skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Legosoldaten skrev:

Ash då smile

Det är en Volvo V70N D5 -07 6växlad manuell, 22,700 mil - Den är i fint skick, bara att kolla mitt galleri, och pris det vet jag inte. Får väl se om jag får nåt svar från din kompis smile

Han vill inte ha den. Har redan en liknande och din var manuell. Tvärstopp.

DEVIL
1 171 Inlägg
19 februari 2013
Trådstartare
Dieselsmurfen skrev:
Legosoldaten skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Ash då smile

Han vill inte ha den. Har redan en liknande och din var manuell. Tvärstopp.

Det var ju värre, tack för att du försökte iallafall!

bmw m power

349 Inlägg
19 februari 2013
Min farbrors företag, Svenska Motorkompaniet AB, ligger i Huddinge. 15min från Stockholm Central.
Inköp, inbyte, försäljning mm. 

ta en titt -> www.smk.se

Min bror jobbar som försäljare / Inköpare där, skicka ett mail till honom så kan han hjälpa dig smile

michael@smk.se
08-449 84 01 - direkt nummer till honom.

08-449 84 00 till deras växel.
Senast redigerat av cewee (19 februari 2013)

DEVIL
1 171 Inlägg
19 februari 2013
Trådstartare
cewee skrev:
Min farbrors företag, Svenska Motorkompaniet AB, ligger i Huddinge. 15min från Stockholm Central.
Inköp, inbyte, försäljning mm. 

ta en titt -> www.smk.se

Min bror jobbar som försäljare / Inköpare där, skicka ett mail till honom så kan han hjälpa dig smile

michael@smk.se
08-449 88 01

Tackar, ska genast ta kontakt med honom!

bmw m power

309 Inlägg
19 februari 2013
Blocket har köpesannonser även för bilar!

1 798 Inlägg
19 februari 2013
Kan du inte sälja den på blocket da?

eller måste den bort på en gång manuell ser ju ja som en fördel men de är ju jag de.

synd de är sån jobbig skatt bara hade gärna haft en d5 annars

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

DEVIL
1 171 Inlägg
19 februari 2013
Trådstartare
fredde85 skrev:
Kan du inte sälja den på blocket da?

eller måste den bort på en gång manuell ser ju ja som en fördel men de är ju jag de.

synd de är sån jobbig skatt bara hade gärna haft en d5 annars

Vill ha bort den med en gång, och skatten ligger på 5200året bara, och inte LB-reggad tongue

bmw m power

Sök