Tänkte nu att jag skulle börja sakta men säkert och göra om min Maserati 3200gt v8 twinturbo. Enligt mig så ska inte en italiensk premiumbil se ut som en japansk stylad sportbil, så mitt mål blir att få den att se mer italiensk... Visa mer
Måste säga att ja ändå känner mig rätt nöjd i nuläget... Frågan är dock om jag bara ska fixa alla "måste" saker med motor och interiör och sälja så jag kan försöka köpa en Ferrari ist?!
hahaha mannen som byter bil som en annan byter kallingar ja varför inte satsa högre??
Måste säga att ja ändå känner mig rätt nöjd i nuläget... Frågan är dock om jag bara ska fixa alla "måste" saker med motor och interiör och sälja så jag kan försöka köpa en Ferrari ist?!
hahaha mannen som byter bil som en annan byter kallingar ja varför inte satsa högre??
Ja vafan man måste ju förverkliga sina drömmar
ja man ska ju göra de just nu är min att få monstret ur sin dvala
Har haft massor med smågrejer både på maseratin och andra bilar ja behövt greja med tyvärr =/ så jag har inte haft råd! Det lutar även mot att sälja bilen =/
Har haft massor med smågrejer både på maseratin och andra bilar ja behövt greja med tyvärr =/ så jag har inte haft råd! Det lutar även mot att sälja bilen =/
lite tråkigt ju vad blir det för något istället då ?
lite tråkigt ju vad blir det för något istället då ?
Mjo de är en väldigt häftig bil så kunde ja haft råd åå haft den också så skulle den aldrig säljas! Ska försöka köpa mig en nyare bra bil som är driftsäker! Typ 2010 och uppåt Audi A5/A4 kanske