6549
Sök

Tidsbokning Svensk Bilprovning = SYNTAX ERROR

2 924 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Logga in smidigt och finna tider och besiktningshistork för sina bilar är ju ett minne blott, så bra det var för bara ett halvår sedan... man kan logga in ibland men ofta är det något "tillfälligt" fel i systemet som hindrar inloggning...

Ringa kundtjänst går inte ofta så bra heller... man kommer alldeles för ofta helt enkelt inte fram eller så är det något "tillfälligt" fel där också och ombeds försöka senare...

Ska man ändra bokningstid på deras websida uppmanas man även ringa kundtjänst och avboka pga de har olika bokningsystem som inte fungerar ihop... och det är ju lätt när det inte går komma fram på tele...

Sen får man olika uppgifter vad som gäller vid bokning/icke tidsbokning för ombesiktning hos besiktningsstationen mot vad kundtjänst och deras hemsida förmedlar...

Denna privatisering är helt osannolik dålig på något som fungerade bra innan... ingen verkar ha tagit ansvar... och resultaten verkar därefter, se dagsfärsk nyhet om Opus; http://www.di.se/#!/artiklar/2013/2/21/ … pus-group/

Är det någon annan som upplevt hur dåligt detta med tidsbokningen och information hos Svensk Bilprovning fungerat under en tid nu?

~ Life is short, have FUN! ~

Avstängd
10 388 Inlägg
21 februari 2013
Hmm, har faktiskt inte haft några problem alls i det senaste där. Mer än att jag tycker det blivit något mer omständligt. Men funkat har det gjort. Har kanske bara haft tur iofs smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
21 februari 2013
har inte haft problem med besiktning på min pärla iallafall.. Gick så smidigt så smile

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

2 924 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Jag verkar haft väldig otur för många ggr de senaste månaderna då...? Det gäller besiktning av olika bilar (mina och andras), vid olika tillfällen, på olika besiktningsstationer... så jag har en viss toleransnivå innan jag gnäller wink

~ Life is short, have FUN! ~

1 705 Inlägg
21 februari 2013
peegee skrev:
Denna privatisering är helt osannolik dålig på något som fungerade bra innan... ingen verkar ha tagit ansvar... och resultaten verkar därefter, se dagsfärsk nyhet om Opus; http://www.di.se/#!/artiklar/2013/2/21/ … pus-group/

Att gå back 8 miljoner under ett år där man redovisar engångskostnader på 13.6 miljoner för förvärv och uppstartskostnader är ju inte illa alls.
Lyckas dom med samma resultat nästa år är det ju direkt 5 miljoner i vinst.

1 705 Inlägg
21 februari 2013
Jag har inte haft några problem alls med tidsbokningen på mina bilar och släpvagnar, och måste säga att servicen och bemötandet på den nya Opus-stationen här i stan är fenomenalt!
Fräscha lokaler, otroligt trevlig personal och proffsigt bemötande hela vägen.

Handledare
1 481 Inlägg
21 februari 2013
Har använt mig av Carspect de senaste gångerna och det har fungerat perfekt. Bilprovningen har bara en station kvar här i Örebro, Opus tog över en. Carspect har två stationer, alltså enklast att få tid där.

Sök