Få tag på ett nytt avgashus till kkk k29, vart?

brainox
26 februari 2013 · 31 Inlägg

Hallå!

som rubriken lyder så försöker jag få tag på ett nytt eller begagnat avgashus utan intern WG till min turbo (har inbyggd wg nu), har ett 14 hus och vill få tag på ett nytt sådant.

anledningen till att jag vill ha tag i ett nytt är att "förra ägaren" har kapat bort skiljevägen, och vill hellre köpa ett nytt än att svetsa om det är möjligt då jag kommer köra pulssplitt.

har letat överallt och har inte hittat några andra trådar eller annan info ang. detta, så va snäll om det redan finns och länka dit smile

tack och hej!

Mvh: Thomas andersson

brainox
26 februari 2013 · 31 Inlägg

ingen om vet?  vore bra som fasiken att få tag på ett annat avgashus big_smile

Glesmark
27 februari 2013 · 1 938 Inlägg

Har för mig att svensk turboservice är ÅF för KKK.

Orangebullit Servicetekniker ventilation
27 februari 2013 · 191 Inlägg

Surfa in på www.savarturbo.se och klicka dig in på forums delen. Sök sedan efter en användare som kallar sig "Kalkyl" Han är hur bra som helst att ha att göra med och har turbodelar i drivor. Köpte 1 ½ KKK29 av honom:)

Toyota Supra Mk4 "AbFlug delete" (1994)
brainox
27 februari 2013 · 31 Inlägg

tack för svaret!
har reggat mig sts, och skickat pm till kalkyl så får vi se om han har nåt liggandes wink

Senast redigerat av brainox (27 februari 2013)

brainox
27 februari 2013 · 31 Inlägg

verkar som att jag inte kommer nånvart på turboservice, sidan kanske krånglar.. man får väl ta och ringa dem ist!

tack för tipset iaf!

Mvh: thomas

Glesmark
28 februari 2013 · 1 938 Inlägg

Turboservice håller på, inte varit hos dom på länge, men åtminstone så höll dom på med KKK förut.
Deras hemsida är......som den är. Ringa är det enda rätta.

brainox
28 februari 2013 · 31 Inlägg

tack för svaret, ska ringa dem istället!  wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang