Angående: Bilträff vid ica maxi Fulun 27/4 kl18

Cataclysm Söker sponsorer :)
28 april 2013 · 208 Inlägg

Jag tog mig dit med krockad bil, tråkigt bara att folk stack hem så tidigt och att det inte kom mer folk smile

Honda CRX "Lil Rusty" (1989)
Nissan SKYLINE R33 GTS-25T "Spec 1.5" (1995)
Jonte-K :p
28 april 2013 · 52 Inlägg

Var där vid runt 22:45, inte en jäkla bil alltså om man inte räknar med den där a-traktorn som var där.

ThorFinN
28 april 2013 · 110 Inlägg

Dåligt med bilar men jag tackar för en trevlig kväll! smile

Volvo 940 "JL Drifting" (1997)
Nissan 200sx s13 "JL Drifting" (1990)
Tmr_
28 april 2013 · 27 Inlägg

Och lite ovanliga bilar ska de bli åxåbig_smile inte för å vara taskig men vill inte att de blir som i falun igår.

OphanWitehall
28 april 2013 · 1 335 Inlägg

Känns som att jag gjorde rätt som åkte till Barkarby igår ist för att stanna på denna träff! big_smile För i Barkarby var det sjukt mycket bilar och drag big_smile

Darkus
28 april 2013 ·

Å andra sidan hadde ni mycket fylla å dryga 08 där. Så ja vet att ja valde rätt träff. Trots att det inte var så många ombyggda bilar. tongue big_smile Och medans vi bara hadde en dryg bil (den grönä volvon som spelade raggarmusik) så hadde ni säkert jääävla massö med dryga sånna typer.

Senast redigerat av Darkus (28 april 2013)

Djo
28 april 2013 · 10 157 Inlägg

Darkus skrev:
Å andra sidan hadde ni mycket fylla å dryga 08 där. Så ja vet att ja valde rätt träff. Trots att det inte var så många ombyggda bilar. tongue big_smile Och medans vi bara hadde en dryg bil (den grönä volvon som spelade raggarmusik) så hadde ni säkert jääävla massö med dryga sånna typer.

Såg din bmw på håll sen vart det att jag stande och snackade med någon sen var din bil borta synd man ej han se den den såg riktigt fin ut på håll iallafal men kanske kan se den på någon annan träff istället.

Synd dock att träffen dog ut så tidigt sen kändes träffen rätt utspridd med bilarna menmen var trevlig kväll iallafal. smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Darkus
28 april 2013 ·

Jo..känner man lite folk så är det väl alltid trevligare åxå så man kan babbla lite skit.
Kände ingen där för tillfället så då drog ja. 

Min ser int så bra ut på nära håll så det var väl tur du såg den på långt avstånd tongue  Repor å bucklor å lister som håller på att släppa. Men det är mitt rullande renoverings projekt å ja tyck då ja har fått till någorlunda skönt grund stuk på den. När är det bara jobba på finishen. 

Ja gick runt å tittade lite på allihop där. Var även bort till din å kolla. Såg nice ut.
Tycker dom som har byggt om under huven ska åxå visa det lite. Upp med huven bara. Man kanske skulle ha en info lapp inplastad på varje bil åxå som man kunde läsa när man går förbi.



Djo skrev:

Darkus skrev:
Å andra sidan hadde ni mycket fylla å dryga 08 där. Så ja vet att ja valde rätt träff. Trots att det inte var så många ombyggda bilar. tongue big_smile Och medans vi bara hadde en dryg bil (den grönä volvon som spelade raggarmusik) så hadde ni säkert jääävla massö med dryga sånna typer.

Såg din bmw på håll sen vart det att jag stande och snackade med någon sen var din bil borta synd man ej han se den den såg riktigt fin ut på håll iallafal men kanske kan se den på någon annan träff istället.

Synd dock att träffen dog ut så tidigt sen kändes träffen rätt utspridd med bilarna menmen var trevlig kväll iallafal. smile

Djo
28 april 2013 · 10 157 Inlägg

Darkus skrev:
Jo..känner man lite folk så är det väl alltid trevligare åxå så man kan babbla lite skit.
Kände ingen där för tillfället så då drog ja. 

Min ser int så bra ut på nära håll så det var väl tur du såg den på långt avstånd tongue  Repor å bucklor å lister som håller på att släppa. Men det är mitt rullande renoverings projekt å ja tyck då ja har fått till någorlunda skönt grund stuk på den. När är det bara jobba på finishen. 

Ja gick runt å tittade lite på allihop där. Var även bort till din å kolla. Såg nice ut.
Tycker dom som har byggt om under huven ska åxå visa det lite. Upp med huven bara. Man kanske skulle ha en info lapp inplastad på varje bil åxå som man kunde läsa när man går förbi.



Djo skrev:

Darkus skrev:
Å andra sidan hadde ni mycket fylla å dryga 08 där. Så ja vet att ja valde rätt träff. Trots att det inte var så många ombyggda bilar. tongue big_smile Och medans vi bara hadde en dryg bil (den grönä volvon som spelade raggarmusik) så hadde ni säkert jääävla massö med dryga sånna typer.

Såg din bmw på håll sen vart det att jag stande och snackade med någon sen var din bil borta synd man ej han se den den såg riktigt fin ut på håll iallafal men kanske kan se den på någon annan träff istället.

Synd dock att träffen dog ut så tidigt sen kändes träffen rätt utspridd med bilarna menmen var trevlig kväll iallafal. smile

Jon vist är det så smile

Okej ja du var bort till min synd jag ej var där dårå menmen såg du skulle te träffen i borlänge kanske syns där då. smile

och roligt du gilade 240in min smile

och tycker samma om dom med ombygda motorer omgjorda motorrum bara visa det smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
90tq quattro freak :)
28 april 2013 · 84 Inlägg

Va ju iaf 2 rs2or där :-D

F7
28 april 2013 · 72 Inlägg

Skitsamma vad de är för bilar men de är gemenskapen som räknas men jag tycker vi ska ha en till träff i sommar är det någon som har ett bra datum å förslag så kom gärna med ett förslag de är för lite träffar här i Dalarna så jag tycker vi ska ändra på de så vi bilantusiaster får träffas oftare , inte så lätt att dra ihop träffar men jag å Putte 318 gör så gott vi kan mina vänner ;-)
Är de någon som har något förslag skriv gärna till mig så drar vi ihop någon träff igen ;-)

Djo
28 april 2013 · 10 157 Inlägg

F7 skrev:
Skitsamma vad de är för bilar men de är gemenskapen som räknas men jag tycker vi ska ha en till träff i sommar är det någon som har ett bra datum å förslag så kom gärna med ett förslag de är för lite träffar här i Dalarna så jag tycker vi ska ändra på de så vi bilantusiaster får träffas oftare , inte så lätt att dra ihop träffar men jag å Putte 318 gör så gott vi kan mina vänner ;-)
Är de någon som har något förslag skriv gärna till mig så drar vi ihop någon träff igen ;-)

tycker att vi fasen kan köra träffar rätt ofta alltid roligt om man kan lära känna mer bilfolk smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
s4_Fredde
28 april 2013 · 108 Inlägg

Problemet är väll att man oftast bara pratar med dom man känner/känner igen,de är lite synd tycker jag,jag vill då lära känna mer bilintresserade smile.Alltid kul å träffa nytt folk.

Cataclysm Söker sponsorer :)
28 april 2013 · 208 Inlägg

s4_Fredde skrev:
Problemet är väll att man oftast bara pratar med dom man känner/känner igen,de är lite synd tycker jag,jag vill då lära känna mer bilintresserade smile.Alltid kul å träffa nytt folk.

Med mig är det bara att komma fram och snacka i alla fall.. ställa någon fråga om någon vill det, eller om dem bara vill kika in bilen smile. Fast håller med där, blir väl att dem som känner igen varandra hänger liksom.. blir som små grupper lite här och där

Nissan SKYLINE R33 GTS-25T "Spec 1.5" (1995)
Honda CRX "Lil Rusty" (1989)
Putte318
28 april 2013 · 153 Inlägg

Det får vi ändra på till nästa träff är synd att det blir så! Stort tack till er som kom och på återseende Med vänlig hälsning Putte318

Volvo S60 (2002)
Dodge Dart (1963)
F7
28 april 2013 · 72 Inlägg

Kom med förslag ju mer vi träffas desto mer kommer vi närmre varandra å kan skapa en trevlig gemenskap å byta idéer å ge varandra tips å förslag .
Jag vill gärna ha en träff VÄLDIGT snart igen ;-)
Tack för igår å hoppas att vi ses snart igen .
Kom gärna med förslag om ett nytt datum mina vänner :-)

SSC47 V.A.G!
29 april 2013 · 199 Inlägg

var det någon som fick några bilder? smile
får försöka bli klar med min bil tills nästa träff! wink

V.a.g!
Putte318
29 april 2013 · 153 Inlägg

Jag och F7 kommer att kolla upp detta med onsdagsfträffar kom gärna med förslag smile

Volvo S60 (2002)
Dodge Dart (1963)
Djo
29 april 2013 · 10 157 Inlägg

Putte318 skrev:
Jag och F7 kommer att kolla upp detta med onsdagsfträffar kom gärna med förslag smile

känns som lördgar är bätre dagar men ja jag vet inte tycker faktiskt vi kan ta valfri dag någon av dom närmaste veckorna och köra en träff så kanske man får försöka träffa lite nytt folk.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Tyfors Svetsare
29 april 2013 · 1 150 Inlägg

vi dyker nog upp nån gång. men beror lite på dag å tid punkt. har 3 små grabbar som tycker de e riktigt kul me bilar :-D

(Bara fantasin sätter gränserna)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
BMW E39 (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang