2736
Sök

FETBAS.COM Bra grejer??

Bartender
263 Inlägg
19 oktober 2006
Trådstartare
ja som sagt har dom bra grejer
nått å satsa på??

elelr ska man gå till brl ist ??

//
Hpnotiq

494 Inlägg
19 oktober 2006
davidson skrev:
ja som sagt har dom bra grejer
nått å satsa på??

elelr ska man gå till brl ist ??

de beror på vad du ska ha, de är väll inte alra sämsta grejorna

jag är hård som sten

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
19 oktober 2006
Som sagt, beror på vad du ska ha. Själv så skulle jag nog överväga dbakuten.se

Personligen så går jag aldrig till BRL...

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

Bartender
263 Inlägg
22 oktober 2006
Trådstartare
ja har tänkt mej en huvudenhet me dvd oså några skärmar å några basar å några högtalare oså steg..typ vanlit ljudbygge..

VictoD - asså varför aldrig brl ??

//
Hpnotiq

494 Inlägg
22 oktober 2006
davidson skrev:
ja har tänkt mej en huvudenhet me dvd oså några skärmar å några basar å några högtalare oså steg..typ vanlit ljudbygge..

nå torde de funka nå

jag är hård som sten

4 554 Inlägg
22 oktober 2006
samma grejjer som totalljud har us blaster mm huvudenheterna är de meste pioneer och är ett så vanligt märke så du ska nog hitta ett liknande pris på närmare håll.. övriga märken dom har är t ex zackry som ljudia är rätt stora på har jag för mej... ska väl inte säga att fetbas.com är en skitsida för de vet jag inget om men märkena är ju som man sägar du får vad du betalar för.. va för grejjjer skulle du beställa? jag hade nog gjort som victord och kolla på dbakutens prylar..

brl är inte min personliga favorit heller..  sätter inte min fot i nån av deras affärer mer av olika anledningar

494 Inlägg
22 oktober 2006
linkan lindgren skrev:
davidson skrev:

nå torde de funka nå

jo dbakuten är ju ett bra altelnativ, men fetbas.com är de faktist inget större fel på

jag är hård som sten

21 761 Inlägg
22 oktober 2006
Fast de verkar ha lite svårt att skriva rätt när det gäller produktbeskrivning och parametrar till en del basar iaf. En bas som har ett Qms på 8375 blir man fundersam på och uttrycket "Basarna har även extra stor gummikon för att öka X-MAX värdet" gör att det verkar som att man inte har så stor koll på sakerna.

När det gäller Qms så har de förstås bara glömt ett kommatecken och det är lätt hänt, men det andra gillar jag inte riktigt.
Fast jag är kanske bara petig.

494 Inlägg
22 oktober 2006
Drönirettab skrev:
Fast de verkar ha lite svårt att skriva rätt när det gäller produktbeskrivning och parametrar till en del basar iaf. En bas som har ett Qms på 8375 blir man fundersam på och uttrycket "Basarna har även extra stor gummikon för att öka X-MAX värdet" gör att det verkar som att man inte har så stor koll på sakerna.

När det gäller Qms så har de förstås bara glömt ett kommatecken och det är lätt hänt, men det andra gillar jag inte riktigt.
Fast jag är kanske bara petig.

nä men de är rätt de de ska vara rätt , och bara gför att man har stor gummikon så blir väll inte x max värdet större??

jag är hård som sten

21 761 Inlägg
22 oktober 2006
De menar säkert gummiupphängning, inte gummikon. Jag får dock inget seriöst intryck av dem när jag ser sådana saker iaf. Men liknande småsaker finns lite överallt på nätet faktiskt, inte bara hos dem.

494 Inlägg
22 oktober 2006
Drönirettab skrev:
De menar säkert gummiupphängning, inte gummikon. Jag får dock inget seriöst intryck av dem när jag ser sådana saker iaf. Men liknande småsaker finns lite överallt på nätet faktiskt, inte bara hos dem.

nä de är ju sant de, men jag har då hört att basarn där spelar bra på tanke på priset, men men

jag är hård som sten

21 761 Inlägg
22 oktober 2006
Ja, det är nog möjligt. Det kan jag inte uttala mig om, har inte hört dem. Men det finns tex Zachry, som loudness skrev, de har ju en bas som kan spela ordentligt högt(BX-P12). Peerless finns också och det märket är inte fy skam, så visst har de fina saker.

494 Inlägg
22 oktober 2006
Drönirettab skrev:
Ja, det är nog möjligt. Det kan jag inte uttala mig om, har inte hört dem. Men det finns tex Zachry, som loudness skrev, de har ju en bas som kan spela ordentligt högt(BX-P12). Peerless finns också och det märket är inte fy skam, så visst har de fina saker.

jo da de är sant de

jag är hård som sten

Galen bilstereobyggare och Skyline förare
217 Inlägg
22 oktober 2006
loudness skrev:
samma grejjer som totalljud har us blaster mm huvudenheterna är de meste pioneer och är ett så vanligt märke så du ska nog hitta ett liknande pris på närmare håll.. övriga märken dom har är t ex zackry som ljudia är rätt stora på har jag för mej... ska väl inte säga att fetbas.com är en skitsida för de vet jag inget om men märkena är ju som man sägar du får vad du betalar för.. va för grejjjer skulle du beställa? jag hade nog gjort som victord och kolla på dbakutens prylar..

brl är inte min personliga favorit heller..  sätter inte min fot i nån av deras affärer mer av olika anledningar

Vad är det du har Imot Brl svara på PM om du inte vill skriva här....

Vill du ha hjälp med att bygga baslåda,Installera högtalare,stereo
,multimedia,montera osv hör av dej!
Mycket humana priser!
www.tvboden.se

Sök