men det är ingen som gnäller på arrangören! Alla kommer med vad dom har och det är lugnt, det handlar om att man måste ha bilen på "finparkeringen" och sitta o vakta skiten för folk är helt efterblivna och kastar glas, går emot bilar osv! Man vill ju kunna lämna sin egen bil för att kolla på andras bilar, leta inspiration, snacka med folk och allt sånt. Varför är det för mycket begärt att kunna lämna sin bil utan att behöva oroa sig för skadegörelse på den på en bilträff? Mongon som lutar sig mot bilen, burnar bland bilarna (såg en bmw kombi göra det igår) glas o burkar överallt... Jag bryr mig helt ärligt inte om nån vill hoppa sönder sin volvo eller om polarna super i baksätet och slår på taket men ska det vara så jävla svårt att INTE slänga ut skräp på parkeringen/gatan?? Så jävla mycket white trash i bilhobbyn nu, och tro mig när jag säger att snart blir det inga fina bilar kvar på träffarna, för ingen normal människa vill ge 40 papp för en snygg lack som en 18 åring i pappas bil blästrar sönder. Så för att sammanfatta, all cred till arrangören, massa ris till alla respektlösa jävlar som svinar!
I'd rather die like a man, than live like a coward