3218
Sök

Angående: Västerås Träff #1 2013

88 Inlägg
12 april 2013
Tezzantezz skrev:
Kommer och tittar lite och äter på Pizza Hut! :-)

Kommer Ni lite tidigare till Västerås Träffen, så kan ni få tillfället att se en frän Motor Show i Västerås.

Gamla IKEA på Hälla, MOTOR SHOW  13 - 14 April.

INTE bara V8 bilar utan en hel den Euro / Japs bilar.

Alla som Besöker Motor Showen får en FRIBILJETT till Speed Week Festival 12 juli

= VÄRDE  250 Kronor !

Har sett både EVO 8, Porsche, Supra, samt KOOS senast mästerverk som rullat in idag.

Har hört att Motor Showen skall vara öppet till 21.00 Lördag kväll. smile

http://www.facebook.com/xtremeracing.se 

Mvh, Tommy

Kör ifrån mig om du kan . . . . . Allt under 500 Häster kallas för START MOTORER !
* * * BESTÄLL DINA MICKEY THOMPSON, 070 - 52 90 900, mickey.thompson@home.se

183 Inlägg
11 Inlägg
13 april 2013
Finns de någon från stockholms området som klurat på karavan till västerås?

526 Inlägg
13 april 2013
vi funderar om vi ska åka från sandviken över huvud taget... De kräksnöar här och många har sommardäcken på sad

52 Inlägg
13 april 2013
Det ska sluta regna mot kvällen säger smhi redan vid 11.00 kolla smhi på Västerås

183 Inlägg
Finraggare
2 381 Inlägg
13 april 2013
Alright. Problem. Mushkella. Takluckan läcker. Hmm.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

526 Inlägg
13 april 2013
problemet för oss kan nog bli halka :S

983 Inlägg
13 april 2013
TyraX skrev:

Säger det samma hmm kommer åka iaf men har minst 5 cm slask på vägbanorna ut te R50:/

796 Inlägg
13 april 2013
Vädret är piss! Men har tamefan sätt fram emot denna träff väldigt länge så vi åker ändå! big_smile

Hemma bra, garaget BÄST!

Mmm.... M-power
58 Inlägg
13 april 2013
jag åker också oavsett! smile

526 Inlägg
13 april 2013
Figgaro skrev:
TyraX skrev:

Säger det samma hmm kommer åka iaf men har minst 5 cm slask på vägbanorna ut te R50:/

Ja de har inte lagt sig nå här en! Men mot kvällen/natten då de fryser på!! De e då det blir förjävligt!!
Nu ångrar man att man var så tidig med att byta sulorna sad

983 Inlägg
13 april 2013
TyraX skrev:
Figgaro skrev:
TyraX skrev:

Ja de har inte lagt sig nå här en! Men mot kvällen/natten då de fryser på!! De e då det blir förjävligt!!

Sant:/ men bara å pröva big_smile lär få åka i 40 hem ifall de blir halt men sånt får man ta haha big_smile

526 Inlägg
13 april 2013
Figgaro skrev:
TyraX skrev:
Figgaro skrev:

Sant:/ men bara å pröva big_smile lär få åka i 40 hem ifall de blir halt men sånt får man ta haha big_smile

Hahaha har ju fan nästan 15 mil hem tongue
Vi får se. de andra ja skulle åka "karavan" med kanske skiter i att åka så då struntar ja i de med!!
Tråkigt att åka själv smile

Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
335 Inlägg
13 april 2013
drygt att det varit i stortsätt kanon väder i 2 veckor i sträck och nu när denna astuffa träff ska äga rum så kommer årets riktiga regnskur?! hmm

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!

939 Inlägg
13 april 2013
faan va lässsss jag blir på vädret inte en droppe regn på flera veckor men SÅKLART när det ska bli träff då måste idioten däruppe öppna å pissa......

335 Inlägg
13 april 2013
Nightmare89 skrev:
faan va lässsss jag blir på vädret inte en droppe regn på flera veckor men SÅKLART när det ska bli träff då måste idioten däruppe öppna å pissa......

så du har inte smsat väderguden om lite regn alltså?

11 Inlägg
13 april 2013
nu ä ni gnälliga;) va en som sa en gång " ja har väl ingen cab" hehe. självklart roligare med soligt. men bara att gö de ´bästa av saken:P

939 Inlägg
13 april 2013
Audi_Adam skrev:
Nightmare89 skrev:

Hahahaha nä men min bil tål vatten så jag kommer ändå:Dbig_smilebig_smilebig_smile

335 Inlägg
13 april 2013
Nightmare89 skrev:
Audi_Adam skrev:
Nightmare89 skrev:

Hahahaha nä men min bil tål vatten så jag kommer ändå:Dbig_smilebig_smilebig_smile

ja min tål det med men gå runt o plaska i vattenpölar när man ska försöka fota är ju sådär asså tongue

Sök