Jag kommer med supran, man får väl anpassa gasen och farten efter väglaget, för mig är det halkigt som fan oavsett årstid, räcker med att det är lite fuktigt så blir det rejält halkigt haha
men du är ju lite "bortskämd"! när det kommer till effekt
Åker jag funderar jag på att haka av remmen på väg dit... Annars blir det lite väl spännande
I love being a nobody - because nobody is perfect.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
13 april 2013
kameramannen skrev:
Audi_Adam skrev:
Calibra_turbo skrev:
Jag kommer med supran, man får väl anpassa gasen och farten efter väglaget, för mig är det halkigt som fan oavsett årstid, räcker med att det är lite fuktigt så blir det rejält halkigt haha
men du är ju lite "bortskämd"! när det kommer till effekt
Åker jag funderar jag på att haka av remmen på väg dit... Annars blir det lite väl spännande
Vad äre för kvinnor på detta forum egentligen!? Ska inte ni stå i köket?
Jag sitter för tillfället i Kina på piss internet så ni andra få väl ha så kul på träffen
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
13 april 2013
Dennan900GL skrev:
ett hypermodernt land som Kinaland med dåligt internet.. hoppas du har det skoj där borta i risland.
Hypermodernt? Dom har ju tamefan bannat facebook och youtube här! Samt så där jag är så är alla husen ruckel trots nybyggda (5 år gammalt kvarter). Ser ut som värsta ghettot. Men likförbannat står det en sprillans ny Audi A6L eller VW Passat på garageuppfarten till varannat "hus" xD Såg idag en Kamikaze Evo X utanför ett redigt fallfärdigt hus
Det är dock varmt och skönt! Samt billig sprit. 7kr för en halvliter sprit av något slag, vet inte ens vad det är! Ska man lyxa till det kostar den dyraste spriten runt 50:- halvlitern!
hehe dom som fegar ur kan ju sitta hemma o torr runka. för fan klart att bilarna tål nederbörd. så ja hoppas det kommer mkt roligt folk och umgås med annat löst folk:P