Hur kommer det sig att Volvo 7-/940 lockar så mycket brudar?

CarpeDiem German Engineering
7 april 2013 · 9 083 Inlägg

drazen_gti skrev:

Vita_Vargen skrev:
Konnys gamla slitna 745a han tagit över efter morsan o bara vill köra skiten ur för att köpa nått roligare
-Konny struntar vad du äter/dricker i bilen o stannar gärna till på närmsta donken för att fylla på me käk
-Plats för 5 personer
-En mega baslåda Konny har köpt på biltema som fyller hela kupén me disco musik o förfesten är igång
-Massa plats för bira i bagaget

är det bara jag som ser en fet full brud med strips i håret, dressing på kinderna, som rapar o fiser i baksätet och gapar o har sig? Hon har en tajt topp på sig så fettvalkarna rinner över... Det är klass det:)

lol lol lol lol lol

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Arrow
8 april 2013 · 7 Inlägg

Thunderbird88 skrev:

Vettemannen skrev:
Det är väl egentligen inget fel på Volvo. 745/765/945/965 är ju väldigt praktiska fordon speciellt som dom passar väldigt bra när man har hundar för det är väldigt mycket utrymme för hundburar i dom. Dom flesta är lättmekade och det är ofta väldigt lätt att få tag på delar till bra priser.

/Benny

Dock så är det väl mer vissa förare av Volvo som är tvivelaktiga. Bottenskrapet av samhället typ tongue

Vissa tvivelaktiga förare finns det i alla bilmärken. Ser du gillar Ford starkt. Ford lika med fixa och renovera dagligen. tongue

Bottenskrapet ser hos kriminella och pilsnerbilar.

Kriminella - livsstilskriminella dem avisar Volvo, dem väljer mest Bmw, Mercedes och amerikanska vans som är mest populära i deras kretsar.

Pilnerbilar - som folk förstört avsiktligt, finns många bilar som varit fina innan gjorts om till pilnerbilar. Många märken inom pilner, dock amerikanska bilar som dominerar. Sett flera bilar som knappt håller ihop, till exempel där dem använt spännband rakt över bagagelucka och huv för att inte något ska flyga åt fanders. Det värsta jag har sett var på Power Big Meet i Västerås förra året, en sextiotals fen Mercedes på ena sidan hade fästen till länkarmen rostat bort i ramen. Hade dem löst med kätting som virats runt axeln och runt en balk.
Såg även människor i alla åldrar där som hoppade på bilar, både förare och medpassagerare. Löjligt se vuxna människor hoppa på bilar
Saknar dem kunskap om att reparera bilar eller varför förstör dem bilar?

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
8 april 2013 · 3 929 Inlägg

Bullet_ skrev:

Thunderbird88 skrev:

Vettemannen skrev:
Det är väl egentligen inget fel på Volvo. 745/765/945/965 är ju väldigt praktiska fordon speciellt som dom passar väldigt bra när man har hundar för det är väldigt mycket utrymme för hundburar i dom. Dom flesta är lättmekade och det är ofta väldigt lätt att få tag på delar till bra priser.

/Benny

Dock så är det väl mer vissa förare av Volvo som är tvivelaktiga. Bottenskrapet av samhället typ tongue

Ser du gillar Ford starkt. Ford lika med fixa och renovera dagligen. tongue

Amerikanska Ford ja. Amerikanska Ford bygger iallafall bilar (säger inte att dom är störst bäst eller vackrast).
Så räkna inte in Europeiska Ford i det hela. Dom bygger inte bilar. Bara rent skit hela vägen igenom smile Kör nästan hellre Saab än en europeisk Ford. Jag hatar dom alldeles för mycket lol

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
SletenmenGO Officiell Däcksparkare
8 april 2013 · 919 Inlägg

snacka om att det kommer spåra ut snart.. Volvofolk är i regel trevliga satar, men det finns undantag.. Det finns det överallt å inte enbart insnöat på ett specifikt bilmärke.. Sen att många fler i regel åker Volvo är just för att det är en väldigt vanlig bil i Sverige(inte så konstigt). Är man fattig för att man åker ett specifikt bilmärke har man inte sätt mkt. Finns många som hellre fiser runt i en egen bil än flaschar med bankens.

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Volvo PV544 B "Weberloket" (1960)
Volvo 242 "Cab" (1980)
Diss Adrenaline Junkie
8 april 2013 · 264 Inlägg

Haha , vilken pinsam tråd.. snacka om att dra alla över samma kam,. dessutom tycker jag det luktar avundsjuka?

Volvo 945 LTT "DRFT Spec" (1996)
aqulio
8 april 2013 · 1 146 Inlägg

Diss skrev:
Haha , vilken pinsam tråd.. snacka om att dra alla över samma kam,. dessutom tycker jag det luktar avundsjuka?

+1

Najs
8 april 2013 ·

Så är det fel o köra en europa ford med amerikansk motor o låda, mdd en bakaxel från volvo 940?? Hahah fyyyy fn va ja måste vara skitsofren isf som gör det!! Inte många rätt där inte enligt många här :-D. Hahaha


Thunderbåird88 skrev:

Bullet_ skrev:

Thunderbird88 skrev:

Dock så är det väl mer vissa förare av Volvo som är tvivelaktiga. Bottenskrapet av samhället typ tongue

Ser du gillar Ford starkt. Ford lika med fixa och renovera dagligen. tongue

Amerikanska Ford ja. Amerikanska Ford bygger iallafall bilar (säger inte att dom är störst bäst eller vackrast).
Så räkna inte in Europeiska Ford i det hela. Dom bygger inte bilar. Bara rent skit hela vägen igenom smile Kör nästan hellre Saab än en europeisk Ford. Jag hatar dom alldeles för mycket lol

Presidento Of World
8 april 2013 · 3 331 Inlägg

Diss skrev:
Haha , vilken pinsam tråd.. snacka om att dra alla över samma kam,. dessutom tycker jag det luktar avundsjuka?

ursäkta men, vad finns det å va avundsjuk på? en bil med lastbils känsla?

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
8 april 2013 · 3 929 Inlägg

Najs skrev:
Så är det fel o köra en europa ford med amerikansk motor o låda, mdd en bakaxel från volvo 940?? Hahah fyyyy fn va ja måste vara skitsofren isf som gör det!! Inte många rätt där inte enligt många här :-D. Hahaha


Thunderbåird88 skrev:

Bullet_ skrev:

Ser du gillar Ford starkt. Ford lika med fixa och renovera dagligen. tongue

Amerikanska Ford ja. Amerikanska Ford bygger iallafall bilar (säger inte att dom är störst bäst eller vackrast).
Så räkna inte in Europeiska Ford i det hela. Dom bygger inte bilar. Bara rent skit hela vägen igenom smile Kör nästan hellre Saab än en europeisk Ford. Jag hatar dom alldeles för mycket lol

Haha liknande då snubben som kör en Nissan 200sx med BMW motor, Ford 9" bakaxel och Lenco låda big_smile Snacka om hybrid!

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
SletenmenGO Officiell Däcksparkare
8 april 2013 · 919 Inlägg

opel_vectra_gts skrev:

Diss skrev:
Haha , vilken pinsam tråd.. snacka om att dra alla över samma kam,. dessutom tycker jag det luktar avundsjuka?

ursäkta men, vad finns det å va avundsjuk på? en bil med lastbils känsla?

Förstår din poäng, finns ju såklart fina bilar av andra märken med, men att gå så långt som lastbilskänsla tkr jag är att ta i. Körglädje är inte Volvos starkaste sida. De är däremot oömma och pålitliga (ja det finns undantag, som med alla bilar!)

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Volvo PV544 B "Weberloket" (1960)
Volvo 242 "Cab" (1980)
Diss Adrenaline Junkie
8 april 2013 · 264 Inlägg

opel_vectra_gts skrev:

Diss skrev:
Haha , vilken pinsam tråd.. snacka om att dra alla över samma kam,. dessutom tycker jag det luktar avundsjuka?

ursäkta men, vad finns det å va avundsjuk på? en bil med lastbils känsla?

Ja, om du läser vad tråden handlar om?

Edit: du kan få testköra min bil så får vi se om du tycker det är traktorkänsla.

Senast redigerat av Diss (8 april 2013)

Volvo 945 LTT "DRFT Spec" (1996)
Presidento Of World
8 april 2013 · 3 331 Inlägg

Dixieman skrev:

opel_vectra_gts skrev:

Diss skrev:
Haha , vilken pinsam tråd.. snacka om att dra alla över samma kam,. dessutom tycker jag det luktar avundsjuka?

ursäkta men, vad finns det å va avundsjuk på? en bil med lastbils känsla?

Förstår din poäng, finns ju såklart fina bilar av andra märken med, men att gå så långt som lastbilskänsla tkr jag är att ta i. Körglädje är inte Volvos starkaste sida. De är däremot oömma och pålitliga (ja det finns undantag, som med alla bilar!)

absolut, pålitliga bilar det kan jag hålla med om men absolut inget å va avundsjuk på. gick "hårt på hårt" på de där.

Enda volvon jag skulle "kunna" bli avundsjuk på är en S60(?) som trimmats av något företag till 400hk (minns inte, såg det på internet) den är fet.

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Presidento Of World
8 april 2013 · 3 331 Inlägg

Diss skrev:

opel_vectra_gts skrev:

Diss skrev:
Haha , vilken pinsam tråd.. snacka om att dra alla över samma kam,. dessutom tycker jag det luktar avundsjuka?

ursäkta men, vad finns det å va avundsjuk på? en bil med lastbils känsla?

Ja, om du läser vad tråden handlar om?

vadå, menar du att folk blir avundsjuka för att det åker massa fjortisar i en Volvo? ..

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Diss Adrenaline Junkie
8 april 2013 · 264 Inlägg

Den här tråden har redan spårat ur, kanske skulle göra en tråd om "Varför åker bara pizzabagare BMW?"

Volvo 945 LTT "DRFT Spec" (1996)
xXSammy
8 april 2013 · 6 580 Inlägg

Butthurt vissa blir.

De/Dem
Norrsken
8 april 2013 · 42 Inlägg

Såg detta fenomen utspela sig på Elmia i år. Varje snygg tjej vi såg (och då menar jag verkligen snygg) inte 2kg smink, push-up och platinablont hår. Utan verkligen snygga brudar gå i hand eller tillsammans med killar som såg förskräckliga ut, riktiga patrask. Många hade "fuck you, I drive a Volvo" tröjja + bondekeps. Vi undrade hur fan det gick till.

Tror det är som många säger att folk är uppväxta med volvos och därför blir det naturligt.

Har även en polare som äger en 940, 33k mil, största baslådan + 230 v i bakluckan, alla mätare från biltema typ + massa annat. Han är dock ingen volvoraggare utan snarare tvärt om, han har även en 900 T och hans drömbil är en supra. Så tror mycket är hugget som stucket.

Sen tror jag också att folket som jag beskrev högre upp är by-folk från små byar runt i Sverige där alla känner alla.

BMW 320CI (2005)
Diss Adrenaline Junkie
8 april 2013 · 264 Inlägg

opel_vectra_gts skrev:

Diss skrev:

opel_vectra_gts skrev:

ursäkta men, vad finns det å va avundsjuk på? en bil med lastbils känsla?

Ja, om du läser vad tråden handlar om?

vadå, menar du att folk blir avundsjuka för att det åker massa fjortisar i en Volvo? ..

Dessutom står det inte "fjortisar" i trådämnet som jag bad dig läsa, och finner du ingen avundsjuka i denna tråd så borde du nog söka någon sorts hjälp eller plugga läskunnighet.

Volvo 945 LTT "DRFT Spec" (1996)
IceEyes Varningar: För många..
8 april 2013 · 2 552 Inlägg

Diss skrev:
Den här tråden har redan spårat ur, kanske skulle göra en tråd om "Varför åker bara pizzabagare BMW?"

Varför inte när vi trots allt belyser ämnet?

Typisk BMW-förare: Individ som i regel härstammar från Irak, Afghanistan eller dylikt land och är ca 170 cm lång med svart kortklippt hår indränkt i en överflödig mängd gelé/vax. Klädseln består i huvudsak av rutig skjorta och jeans.


Denna persons ögonsten är naturligtvis bilen, och i detta fall en BMW E39/46 318 med påklistrade M3-emblem och kjolar. Ute på vägarna titulerar gärna denna person sig som "king of the road" och tror kompromisslöst att övriga trafikanter med avundsjuka beundrar och suktar efter hans "vrålåk". Ett vanligt förekommande fenomen hos dessa individer är att man gärna kryssar runt genom staden med nervevade rutor och låter den arabiska folkmusiken eka genom högtalarna cool

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Diss Adrenaline Junkie
8 april 2013 · 264 Inlägg

IceEyes skrev:

Diss skrev:
Den här tråden har redan spårat ur, kanske skulle göra en tråd om "Varför åker bara pizzabagare BMW?"

Varför inte när vi trots allt belyser ämnet?

Typisk BMW-förare: Individ som i regel härstammar från Irak, Afghanistan eller dylikt land och är ca 170 cm lång med svart kortklippt hår indränkt i en överflödig mängd gelé/vax. Klädseln består i huvudsak av rutig skjorta och jeans.


Denna persons ögonsten är naturligtvis bilen, och i detta fall en BMW E39/46 318 med påklistrade M3-emblem och kjolar. Ute på vägarna titulerar gärna denna person sig som "king of the road" och tror kompromisslöst att övriga trafikanter med avundsjuka beundrar och suktar efter hans "vrålåk". Ett vanligt förekommande fenomen hos dessa individer är att man gärna kryssar runt genom staden med nervevade rutor och låter den arabiska folkmusiken eka genom högtalarna cool

Haha bästa på länge!

Volvo 945 LTT "DRFT Spec" (1996)
Najs
8 april 2013 ·

Thunderbird88 skrev:

Najs skrev:
Så är det fel o köra en europa ford med amerikansk motor o låda, mdd en bakaxel från volvo 940?? Hahah fyyyy fn va ja måste vara skitsofren isf som gör det!! Inte många rätt där inte enligt många här :-D. Hahaha


Thunderbåird88 skrev:

Amerikanska Ford ja. Amerikanska Ford bygger iallafall bilar (säger inte att dom är störst bäst eller vackrast).
Så räkna inte in Europeiska Ford i det hela. Dom bygger inte bilar. Bara rent skit hela vägen igenom smile Kör nästan hellre Saab än en europeisk Ford. Jag hatar dom alldeles för mycket lol

Haha liknande då snubben som kör en Nissan 200sx med BMW motor, Ford 9" bakaxel och Lenco låda big_smile Snacka om hybrid!

Den vita s13 som åker satan på strippen? Den är ruggigt ball!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang