Nu har jag läst igenom hela tråden och riktigt snyggt blir det! Bra jobbat för att vara första gången med glasfiber, såg ut som att du hade sluppit luftbubblor helt! Fortsätt så!
Nu har jag läst igenom hela tråden och riktigt snyggt blir det! Bra jobbat för att vara första gången med glasfiber, såg ut som att du hade sluppit luftbubblor helt! Fortsätt så!
Tack!
Blev några pyttesmå, men inget som skapat problem... Köpte en liten metallroller som jag pressade ut luften med.
D ser bra ut de där, varför höjja? syns inte riktigt på bilderna men går spaken nära i park läge? Får du imellan "labbarna" Stör ju inte vid körning ju. "Når" du inte när du sitter som du ska, hur blir höjden på nya sätet??
D ser bra ut de där, varför höjja? syns inte riktigt på bilderna men går spaken nära i park läge? Får du imellan "labbarna" Stör ju inte vid körning ju. "Når" du inte när du sitter som du ska, hur blir höjden på nya sätet??
Bara en/ 2 tankar.... Keep up:-)
Kändes inte riktigt rätt bara...
Har gjort en ny konsol idag som är lite högre. Nu blir det att invänta nya stolarna så man får justera in det sista.
Imorgon blir det att fortsätta med mätare och några knappar och elkoppleri om det hinns med
Tänkte på din spak, den är ju antagligen med wire? Och din bil lite hi tech så du kunde ju göra någon mackapär som höjer upp spaken när bilen startat och du är klar för en växling sedan när du stänger hissas den ner igen.