3819
Sök

Sökes: Montering och balansering av personbilsdäck.

Alfa Romeo 166
310 Inlägg
18 april 2013
Trådstartare
Hej. Jag undrar om någon här som känner till någon billig verkstad här i Stockholmsområdet (södra sidan, Huddinge kommun) som kan montera på 235/35 på 4st 19" fälgar samt balansera med klistervikter?

Har själv jobbat som däckmontör men min gamla arbetsgivare hade fullt tryck på verkstaden så fanns inte möjlighet att låna grejerna förrän nästa vecka och jag ska besikta bilen i morgon hmm

Har ringt runt lite och billigaste jag kunde hitta var 360kr/hjul vilket jag tycker är en rätt häftig summa.

Tacksam för ev hjälp.
Senast redigerat av Consan (18 april 2013)

1 215 Inlägg
18 april 2013
inte för att vara sån.. men det tar väl typ en halvtimme att utföra arbetet, och du klarar det själv. då borde du ju kunna göra det när dom har lunch eller senare ikväll? fast kanske är dumt att stressa honom om det smile

Alfa Romeo 166
310 Inlägg
18 april 2013
Trådstartare
Pavva skrev:
inte för att vara sån.. men det tar väl typ en halvtimme att utföra arbetet, och du klarar det själv. då borde du ju kunna göra det när dom har lunch eller senare ikväll? fast kanske är dumt att stressa honom om det smile

Ja precis det var min tanke också så jag frågade även om det men icke sa nicke tongue
Han är lite speciell också , ena sekunden är han super snäll och andra sekunden är han sur som en citron!

1 215 Inlägg
18 april 2013
vilken jävel! hoppas han hade en jävligt bra förklaring wink

Sök