Eftersnack: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 27 APRIL 20.00

fluppidupp ...
27 april 2013 · 757 Inlägg

Hej hej. tackar för denna träff. dock kom jag sent och åkte rätt tidigt. men något undrar jag över. vart fan var alla poliser någonstans? 1000 tals muppar som står och sladdar och ska burna och hålla på och grisa mitt bland folk. 2 pers vart påkörda kanske lindrigt men ändå. sen avspärrningar hade nog varit bra där.

sen lyse! snacka med ikea eller kommunen och försök få ljus i tillvaron. så fort det vart mörkt så började det ju avta.

BLUES40T5
28 april 2013 · 38 Inlägg

Ang lyse... ikeas belysning....kostar att ha dem tända....styrs via tidkanaler...därav släcks det ner  på kvällen

fluppidupp ...
28 april 2013 · 757 Inlägg

jo det vet jag men man kan ju alltid alltid ta ett snack med dem.

sen som jag skrev tidigare år. kan man inte få alla jävla volvolik att parkera på en egen parkering. rätt irriterande när det knappt finns plats så tar en jävla 740 upp 4 platser.

Senast redigerat av robzter (28 april 2013)

BLUES40T5
28 april 2013 · 38 Inlägg

Tyvärr e dem rätt kinkiga just ang belysningen att ha den tänd alldeles för mycket....som sagt en kostnad för dem.....och det tickar på rätt hyffsat...under en dag...

Jetti
28 april 2013 · 99 Inlägg

Det var kul att man påvägen dit kom så långt som 10 min från barkarby så havererade bilen  Men aja, next time!

Nissan 200sx s14a "Damson Purple" (1997)
Mangs
28 april 2013 · 36 Inlägg
Saab 9000 2.0t classic "Mangs Performance" (1998)
immy
28 april 2013 · 230 Inlägg

Att man ska bo så långt bort från allt sad

hjd Skrotdosan.se
28 april 2013 · 198 Inlägg

Mörkt var det, och kallt, men jag var lycklig tills jag blev ofrivillig modell på hemvägen, satans dret kameror, åkte ju inte ens fort :p Hur som, sköj träff, hoppas få se massor av bilder och filmer smile

Projektråd: Direktörn, eller Geschäftsführer om man är haj på tyska, en ny forumtråd med text och bilder och sånt.
Tidigare: Sagan om skrotdosan, en gammal forumtråd med text och bilder och sånt.
Dirtymike
28 april 2013 · 1 532 Inlägg

Riktigt nice träff skapligt mkt bilar o folk big_smile

Jeep J20 (1978)
_2Furious_ Drifting Streetrace
28 april 2013 · 225 Inlägg

En bra träff enligt mitt tycke!

Positivt: mkt roliga bilar och skönt me lite ljud som lättar upp stämningen. lugnt va ja såg annars

Negativt: Alltså den där jävla bmwn som skulle drifta runt på vägen! skärp dig! ett kast och 10tal personer skadade?

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud
fanimej
28 april 2013 · 182 Inlägg

_2Furious_ skrev:
En bra träff enligt mitt tycke!

Positivt: mkt roliga bilar och skönt me lite ljud som lättar upp stämningen. lugnt va ja såg annars

Negativt: Alltså den där jävla bmwn som skulle drifta runt på vägen! skärp dig! ett kast och 10tal personer skadade?

Håller med, riktiga idioter, var ju två st.. en röd med svarta fälgar och en mörkblå eller svart.


Såg en ful stor pickis som burnade upp massor med stenar eller så var det dubb ifrån vinterdäcken rakt i fronten på en nyare merca.. hade blivit ruggit lack om det hade varit min bil som blivit besprutad..





Och vad gör polisen? Jo dom lägger allt krut på fel saker, istället för att plocka idioterna som riskerar livet på andra samt dom som åker 20pers på en bil och alla super.

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
_2Furious_ Drifting Streetrace
28 april 2013 · 225 Inlägg

Är ju olagligt me vinterdäck nu ändå! jadu hade ja fått stenskott av den personen hade en kniv varit i hans framdäck direkt! burna kan man göra på avskild plats eller kontroll av fordon bakom! men finns alltid omogna små glin som tror de e tufft att vara såsad synd att man inte kan stoppa in dom på IKEAs lekland ist!

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud
kardanknuten
28 april 2013 · 32 Inlägg

Väldigt trevlig kväll. Förbannat massa gummirök.

Dock gillade jag inte att folk drog på nå så inåthelvete där vid MAX där det var knökfullt med folk. Att inte nån blev påkörd där var ett jävla under.

Och att nån idiotjävel hade pyst ut luften ur ett hjul på bilen var ju också skitskoj när man inte hade nå reservhjul.

Nissan King Cab 4x4 Diesel "King Kong" (1989)
l14m Blöjjis
28 april 2013 · 17 Inlägg

Väldigt trevlig kväll, förutom moppepojkarna som körde en hit & run, samt jänkaren som körde in i en ung grabbs vita Supra. Fyllan var på topp och en av jänkarna sa till Supran att köra där ifrån. Grabben blev självklart förbannad och sprätte ner hela fronten som man kunde spegla sig i med grus, däck och asfalt.

Inte mer än rätt. Om nu denna grabb läser detta inlägg så har jag reg nr. respektive vittnesmål ifall det skulle behövas, och ställer mer än gärna upp.

Bassgasm
28 april 2013 · 17 Inlägg

Jetti skrev:
Det var kul att man påvägen dit kom så långt som 10 min från barkarby så havererade bilen  Men aja, next time!

-----------------------------------
hur gick de med bilen????

pappis ... i audi cabben.

Team Bassgasm
Audi 80 cab "Team Bassgasm" (1995)
JohanGillberg Putsbög
28 april 2013 · 70 Inlägg

Ja de va ju vissa riktiga knullhuvven o inte flyttade på sig när dom stod mitt ivägen . Var även en som slog på min bil o spottade på rutan när jag körde förbi? Vem de va syntes inte då det var ett gäng fjortisfyllon på 20pers . Alkoholen förstör sånt här . Förbiser man allt som har med alkohol o göra var det väl rätt shysst första träff:). För mycket börnande in ibland bilarna bara....

En VW går aldrig sönder, den kan bara tillfälligt upphöra att fungera
BMW e30 323 (1984)
Bassgasm
28 april 2013 · 17 Inlägg

Jetti skrev:
Det var kul att man påvägen dit kom så långt som 10 min från barkarby så havererade bilen  Men aja, next time!

-----------------------------------
hur gick de med bilen????

pappis ... i audi cabben.

Team Bassgasm
Audi 80 cab "Team Bassgasm" (1995)
Toris
28 april 2013 · 88 Inlägg

Grym förstaträff! Riktigt synd att det ska vara alkohol inblandat bara...

Honda S2000 (2000)
Matrix021
28 april 2013 · 111 Inlägg

Tack alla för en grym kväll! Sjukt mycket folk! Bara roligt rakt igenom!
Barkarby levererar igen:)

Om någon har ett foto eller två på min 9-3a som stod vid Stadium så mottages det tacksamt big_smile

Cheers!

Allt är möjligt, även det omöjliga!
MasterMicke MADMIKE
28 april 2013 · 152 Inlägg

Helt suverän kväll, riktigt bra ös!

FEARLESS
TelgeTokarMC
TEAM HOOLIGAN
NSR - No Shame Racing #Topp10stockholm
BMW 520D LCI TOURING "Dagispulkan GTR" (2009)
BMW 330D "DieselMonstret" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang