Eftersnack: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 27 APRIL 20.00

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 007 Inlägg

Mallle skrev:
känns som att hälften av alla som är där inte vet varför dom är där :p

Hahaha!!!! Du har nog så jävla rätt!! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
wama
28 april 2013 · 991 Inlägg

Maruchinu skrev:

wama skrev:
Det verkar som att vi alla är trötta på sketna 740 och typerna som åker dom och som förstör och inte respekterar andra människor och deras bilar. Fortsätter det så här på kommande träffar så tar jag iallafall inte med mig min bil...skulle bara oroa mig för att nån packa idiot ska repa den, pissa på den eller spy på den!

Jag åker själv 740 fast jag håller fullständigt med dig. Sen har väl jag lagt ner lite mer kärlek på min..
Förra året fick jag min bakskärm grovt repad ner till plåten då hade jag haft bilen ute 2dagar med ny lack..
Kommer aldrig gå att få bort folket..

Jag kanske ska förtydliga att det endast gäller skrothögarna. Det finna absolut riktigt fina 740 där ägaren har lagt ner mycket pengar och kärlek smile

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
source011
28 april 2013 · 201 Inlägg

Någon som vet vem som körde den vita Sierran med GoPro på taket? smile

"..batteriet till min klocka har jag glömt att byta ut, så den här da'n lär nog aldrig ta slut.."
Maruchinu Drifters With Attitude
28 april 2013 · 263 Inlägg

source011 skrev:
Någon som vet vem som körde den vita Sierran med GoPro på taket? smile

Menar du kanske Salzor

martinn
28 april 2013 · 2 624 Inlägg

Tog några få bilder smile

https://www.facebook.com/media/set/?set … amp;type=1

Säg till om ni vill ha nån av dom innan ni bara tar wink

Senast redigerat av martinn (28 april 2013)

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
Stefan_N
28 april 2013 · 347 Inlägg

Helt ok träff smile om man höll sig till parkeringen

EliasDahlberg
28 april 2013 · 79 Inlägg

Sen har vi idioten som stod mitt i vägen och frågade alla om dom kunde dra av en burn. Snubben var lite väl över förfriskad och höll på knäcka min vindavvisare..

In och droppa en kommentar eller betyg ;D
Uttelito Kung
28 april 2013 · 603 Inlägg

Bor bredvid barkarby och det ser förjävligt ut där idag, ligger burkar, papper, flaskor och diverse rester från bland annat bildäck, mcdonalds och maxmat...

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Iceen -Iceen Garage-
28 april 2013 · 772 Inlägg

Mallle skrev:
känns som att hälften av alla som är där inte vet varför dom är där :p

+1

Sponsorer: Spacer.se
ICEEN GARAGE
Följ gärna min projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 15&p=1
Chevrolet S10 "Stance truck" (1999)
Thedriftking
28 april 2013 ·

Första gången man va där, jävligt mycket folk och bilar
Tycker att träffen överlag va bra men fattar inte hur alla tänker när dom står mitt på vägen, hur svårt är de att flytta bak ca 2-3m till gångbanan/gräset..

Vi va där tidigt och då va allt Bra för då började dom 'riktiga' komma (dom som är där för att ställa ut) och inte bara komma dit för att supa och härja,


De enda riktigt negativfena den jävla idioten i en ljusblå/silvrig impreza som skulle göra dounuts mitt i vägen bland alla, jävla idioter de finns.

Matrix021
28 april 2013 · 111 Inlägg

martinn skrev:
Tog några få bilder smile

https://www.facebook.com/media/set/?set … amp;type=1

Säg till om ni vill ha nån av dom innan ni bara tar wink

Hahaha apan! ^^

Allt är möjligt, även det omöjliga!
martinn
28 april 2013 · 2 624 Inlägg

Matrix021 skrev:

martinn skrev:
Tog några få bilder smile

https://www.facebook.com/media/set/?set … amp;type=1

Säg till om ni vill ha nån av dom innan ni bara tar wink

Hahaha apan! ^^

Klart bäste apan måste va med på bild! smile

Senast redigerat av martinn (28 april 2013)

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
source011
28 april 2013 · 201 Inlägg

Maruchinu skrev:

source011 skrev:
Någon som vet vem som körde den vita Sierran med GoPro på taket? smile

Menar du kanske Salzor

Tack! smile

"..batteriet till min klocka har jag glömt att byta ut, så den här da'n lär nog aldrig ta slut.."
GTIClubsport
28 april 2013 · 451 Inlägg

Några bilder på C 63an?

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!
BMW Alpina B3 Biturbo "Alpina B3 Nr 002" (2007)
Volkswagen GTI Clubsport "Max Utrustad" (2017)
toppzi
28 april 2013 · 128 Inlägg

Jag måste faktiskt hålla med många talare här. Många som inte har respekt till arrangörerna, utan skräpar ner och åker i bakluckor osv. Det är respektlöst mot arrangörerna som lägger mycket tid på att arrangera hela eventet. Och måste faktiskt klaga lite på människor som inte förstår att en bil gör ont att få på sig om man står i vägen. När vi skulle åka så va det folk som sprang kors och tvärs över vägen mellan Ikea och Max utan att kolla sig för och man kom knappt förbi.

Jag tror att pappa polis skulle uppskatta träffarna mera om dom va lite mer städade och sansade.
Förstår att det finns folk som vill dricka lite och ta några "bärs", men när man känner doften av marijuana på en bilträff så har det väl gått lite väl långt? Eller bara jag som tycker det?

Annars en väldigt trevlig tillställning och jag hoppas det blir fler.
Och till den personen som sa "den där bilen har ju ingen bas" när jag poppade musik. Nej, varför stoppa in extra vikt för? wink

Lite bilder från kvällen. Hojta till om det är nån bild ni vill att jag ska ta bort så fixar jag det. Bara skriva här till mig eller maila till toppzi@toppzi.se

Länk till bilder: http://galleri.toppzi.se/#8.0

Ha i åtanke om att jag varken är proffsfotograf eller ens en hobbyfotograf. Jag tar bilder för att det är kul smile

Money cant buy you love
But you can buy RIMS, COILOVERS, CAMBER KIT, TURBO KIT
And thats pretty much the same
Honda Civic Type-R GT "Itsfun" (2008)
Audi A1 TDI (2017)
eL0F
28 april 2013 · 1 090 Inlägg

Iceen skrev:

Mallle skrev:
känns som att hälften av alla som är där inte vet varför dom är där :p

+1

+1 hmm

Volkswagen Lupo "avställd" (2000)
daviedork Mmm.... M-power
28 april 2013 · 58 Inlägg

Vart riktigt överraskad över vilken hög nivå de var på väldigt många bilar, samt hur lugnt de faktiskt va, i jämförelse med tidigare år då de mestadels varit kaos, både bland folk och bilar där! så de är på väg och rätt håll tycker jag! smile fortsätt kämpa!

Audi_powah
28 april 2013 · 1 515 Inlägg

Gör som mig, bojkotta parkeringsträffar då de i störst allmänhet bara är skit pga allt detta negativa ni tar upp..

Var på ett par parkeringsträffar förra året, aldrig mer säger jag bara! hmm

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
_2Furious_ Drifting Streetrace
28 april 2013 · 225 Inlägg

om de inte finns parkeringsträffar hur ska vi då alla kunna ses o snacka o inspireras av andra bilar??fanns de en möjlighet att kunna ha inhängnat är en annan sak men synd att flygfältet i Barkarby är uppgrävt o förstört!
Kommer alltid förekomma idioter!

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud
eL0F
28 april 2013 · 1 090 Inlägg

tycker politikerna borde inse att bil-intresset i Stockholm är sjukt stort och att man skulle byggt en bana + träffpunkt för över 10år sen! big_smile

känns som allt med motorer bara slängs åt sidan... och så bygger man en ny pingishall för 300miljoner!

Volkswagen Lupo "avställd" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang