Tack johan för bilden! Va ju faktiskt rätt så mörk i dagsljus också! :o
haha då ska du se mina lampor kolsvarta på natten och på dagen... hehe. funderar på att tona om allt lite ljusare
haha, så de ska va
Någon som vet om oljetråget eller någon annan känslig del ligger i farozonen på 2.4 liters motorn när man kör lågt? Skulle egentligen gått ut och kollat det idag men det blev aldrig av ;P
borde ju sitta samma som på min 2.8 tycker man å det sitter längst fram en bit upp så det är rätt lungt
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
Kostar bara 1500 för ett nytt tråg på mekonomen annars ändå
http://www.trailslesstraveled.com/media/forums/audi/evolution_skidplate_01.jpg så sitter det, sitter längst fram bakom kylet som på min med lite lutning på det så det är lungt
almqvist__89 skrev:
Kostar bara 1500 för ett nytt tråg på mekonomen annars ändå
Va rätt svårt att se ur den vinkeln ;P haha 1500:- är pengar som jag helst lägger på något annat än ett nytt tråg
Har skissat fram en grundidé i photoshop på hur audin kommer se ut när jag är klar med den! Vill gärna veta vad ni andra tycker och om ni har några förslag/förbättringar men vill ändå hålla det lite hemligt, hmm...
Kan hända att jag lägger upp en teaser om det kliar för mycket i fingrarna
Har tråkigt så jag passar på att lägga upp den antagligen sämsta teasern någonsin, men för dom med bra syn kan nog få reda på lite om dom "hemliga" planerna!
(Och ni som fått reda på hur planerna ser ut håller tyst!)
Annan färg eller bara bilden som är svartvit? Mina gissningar är att par helsköna fälgar och en lagom camber och en "kanske" omlackering eller foliering
Annan färg eller bara bilden som är svartvit? Mina gissningar är att par helsköna fälgar och en lagom camber och en "kanske" omlackering eller foliering
fälgar vet jag att det är, men inte vilken modell och det verkar vara något med färgen på bilen! på senaste bilden såg den nästan lila ut och det borde väl inte en silverfärgad bil bli i svart-vitt?