bakrutan på min nuvarande 760 och bakrutan på min förra 745a stod det med stor gul text över hela rutan "LINDESBERGARE PÅ RYMMEN!! Hur i helvete hittar jag hem!?"
Funderar allvarligt på att skriva "MILJÖBIL" i bakrutan på min Benz 190D 2,5! Tycker visserligen att den verkligen ÄR mer "miljövänlig" än vilken etanolkärra som helst, men det är ju lite kul och provocerande att det står så när man trycker på lite så det kolar!
Senast redigerat av Ras_J (25 mars 2010)
Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor! ;)
Funderar allvarligt på att skriva "MILJÖBIL" i bakrutan på min Benz 190D 2,5! Tycker visserligen att den verkligen ÄR mer "miljövänlig" än vilken etanolkärra som helst, men det är ju lite kul och provocerande att det står så när man trycker på lite så det kolar!
haha synd bara att alla dekaler är så jävla fula o ha i stortsett, mend et hade varit hilarious o ha miljöbil på mustangen ....17 dagar tills jag tar ut henne, jävlar vad det skall köras, o jävlar vad jag kommer "cursa" bensinpriset.
Antar att det är mer än jag som står o pratar ironiskt med benisnautomaten när man stoppar in hundring efter hundring
Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Jag hade en BMW en gång, min polare hade en Ford Probe, min dekal var en såndär "Kalle pissar på Probe" min polare blev så ledsen att han skrek åt mig att ta bort den, shit tänkte jag, tål han inte lite humor, då han mena om och om igen att min BMW var en "black man working" var ju bara tvungen ett jävlas tillbaka, dok var den humorn enkelriktad
På 240ticen hade ja dekalen "gubbar me lite k*k kör saab turbo". Fick en heldel saabar som låg å försökte stressa eller gjorde omkörningar å försökte köra ifrån... Lite kul ändå ...
Varför byter man kolvar om man använder begagnade ringar?
Det är ju som att låna farsans kallingar ur tvättkorgen.
De funkar men e inte rätt för de...
Vi var 3 polare som gjorde egna, vi hade en fet text i bakrutan där det stod "bigtits.com" på, jävligt töntigt egentligen. Vi fick sjuka blickar i stan, men sen vart det för mkt så vi tog bort dom...haha kul var det iaf