Inför: Fredagsträffen Jakobsbergs P-hus fr.om 3/5 FREDAGAR 20.00

Decerto
16 maj 2013 · 404 Inlägg

DjLoop skrev:
Tjenare Gott folk!

Fick höra genom en kär vän att folk skrev om mig här.

Det är jag som äger Caddyn med ett lättare ljudbygge i..

När vi kom up på p decket värkade det vara halv dött så vi tänkte dra igång stämningen lite. Tyvärr vart bilen färdig byggd under Fredagen och inget var justerat. Vi spelade tx bara på 4 av 8 basar "vilket uppenbarligen räckte gott och väll". Så det här va första träffen jag va på med bilen med den här byggnationen.

Jag är Ledsen ifall jag störde er omkringboende eller någon annan. Men min tanke va att "de e Fredag och klockan va strax efter kl 21 så vi spelar lite en stund. Vilket vi gjorde sen sänkte vi sucetivt tills att egentligen bara ha myss faktor tills att vi åkte vidare. För övrigt har även jag små barn "2år".

Och som ni ser är jag ganska off vad gäller allt med Garaget, Zatzy etc.

Har ni några frågor, gnäll eller andra frågor e ni välkommna att höra av er till mig.

Lw.Entreprenad87@gmail.com
Facebook: Lorens Wastesson

Jag tror nog att alla som var på plats uppskattade ditt bygge! Det gjore iaf jag. Det spelar dock inte någon roll när man väsnas i ett bebyggt område det är alltid någon som störs.

Senast redigerat av Decerto (16 maj 2013)

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
Maickel_88
16 maj 2013 · 68 Inlägg

Lowpass skrev:

Maickel_88 skrev:
nån som åker från huddinge ?

Vi åker ett litet gäng söderifrån

Vi kan åka tsm nästa gång ! big_smile

Blyga killar får inte vackra tjejer !!
Kungen-EssE
16 maj 2013 · 993 Inlägg

Decerto skrev:

DjLoop skrev:
Tjenare Gott folk!

Fick höra genom en kär vän att folk skrev om mig här.

Det är jag som äger Caddyn med ett lättare ljudbygge i..

När vi kom up på p decket värkade det vara halv dött så vi tänkte dra igång stämningen lite. Tyvärr vart bilen färdig byggd under Fredagen och inget var justerat. Vi spelade tx bara på 4 av 8 basar "vilket uppenbarligen räckte gott och väll". Så det här va första träffen jag va på med bilen med den här byggnationen.

Jag är Ledsen ifall jag störde er omkringboende eller någon annan. Men min tanke va att "de e Fredag och klockan va strax efter kl 21 så vi spelar lite en stund. Vilket vi gjorde sen sänkte vi sucetivt tills att egentligen bara ha myss faktor tills att vi åkte vidare. För övrigt har även jag små barn "2år".

Och som ni ser är jag ganska off vad gäller allt med Garaget, Zatzy etc.

Har ni några frågor, gnäll eller andra frågor e ni välkommna att höra av er till mig.

Lw.Entreprenad87@gmail.com
Facebook: Lorens Wastesson

Jag tror nog att alla som var på plats uppskattade ditt bygge! Det gjore iaf jag. Det spelar dock inte någon roll när man väsnas i ett bebyggt område det är alltid någon som störs.

Mycket bra skrivit grabbar

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Lindbloom Sthlm(s)low
16 maj 2013 · 168 Inlägg

Nya friska tag imorn grabbar å flickor:) hoppas vädret håller i sig, blir lite varmare å massa glada miner å bilar imorn!smile sj blire putsa heeela min lediga fredag;)

Skapligt
16 maj 2013 · 799 Inlägg

Lindbloom skrev:
Nya friska tag imorn grabbar å flickor:) hoppas vädret håller i sig, blir lite varmare å massa glada miner å bilar imorn!smile sj blire putsa heeela min lediga fredag;)

Glöm inte bort att det är träff vid Älvsjömässan och Uppsala imorgon wink Bara en reminder!

Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
17 maj 2013 · 1 177 Inlägg

Skapligt skrev:

Lindbloom skrev:
Nya friska tag imorn grabbar å flickor:) hoppas vädret håller i sig, blir lite varmare å massa glada miner å bilar imorn!smile sj blire putsa heeela min lediga fredag;)

Glöm inte bort att det är träff vid Älvsjömässan och Uppsala imorgon wink Bara en reminder!

Soft! Men nu handlar tråden om våra träffar i Jakobsberg, men alltid kul med lite valmöjligheter på träffar om man tröttnar på att se samma bilar wink Ses ikväll!!

Kommer med en ny modd på bilen, den som väntar får se smile

Mvh Andro


| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Skapligt
17 maj 2013 · 799 Inlägg

Galic_Andro skrev:

Skapligt skrev:

Lindbloom skrev:
Nya friska tag imorn grabbar å flickor:) hoppas vädret håller i sig, blir lite varmare å massa glada miner å bilar imorn!smile sj blire putsa heeela min lediga fredag;)

Glöm inte bort att det är träff vid Älvsjömässan och Uppsala imorgon wink Bara en reminder!

Soft! Men nu handlar tråden om våra träffar i Jakobsberg, men alltid kul med lite valmöjligheter på träffar om man tröttnar på att se samma bilar wink Ses ikväll!!

Kommer med en ny modd på bilen, den som väntar får se smile

Mvh Andro


Ja absolut smile Ville bara göra folk uppmärksamma smile

Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
CAABRA
17 maj 2013 · 52 Inlägg

Galic_Andro skrev:
Kommer med en ny modd på bilen, den som väntar får se smile

Mvh Andro

[/b]

Jag antar att du fortsätter med ditt militär-tema på bilen, så jag gissar på en takmonterad KSP 90? wink

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
20 maj 2013 · 1 177 Inlägg

CAABRA skrev:

Galic_Andro skrev:
Kommer med en ny modd på bilen, den som väntar får se smile

Mvh Andro

[/b]

Jag antar att du fortsätter med ditt militär-tema på bilen, så jag gissar på en takmonterad KSP 90? wink

Haha räcker med kolsvarta framrutorna och slangarna i fronten för att vara en copmagnet ;P och dem ditlackerade stjärnorna i dörrarna folk har delade meningar om tongue

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Windzor Touch by U
23 maj 2013 · 145 Inlägg

Andro: Vågar man sig till jakan imorgon tro med tanke på omständigheterna, kanske är lite risky?? hmm

Decerto
23 maj 2013 · 404 Inlägg

Windzor skrev:
Andro: Vågar man sig till jakan imorgon tro med tanke på omständigheterna, kanske är lite risky?? hmm

Tror nog inte dom vill bränna bilar bland massa galna rednecks på övre parkeringsdecket. Någon form av självbevarelsebedrift måste dom ju ändå ha? big_smile

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
Lindbloom Sthlm(s)low
23 maj 2013 · 168 Inlägg

Hahaha ja åker dit, gammla hoodsen;) äh de ska väl inte va nån fara:)?

MeepMeep Finraggare
23 maj 2013 · 2 381 Inlägg

Ett steg i närheten av min bil och det blir chaoz... wink

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Crusty69
24 maj 2013 ·

kameramannen skrev:
Ett steg i närheten av min bil och det blir chaoz... wink

Kommer du idag?

MeepMeep Finraggare
24 maj 2013 · 2 381 Inlägg

Nope - för mycket chaoz i västerort för min smak + jag meckar fortfarande med Humpty Dumpty för att få ihop honom igen.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Lindbloom Sthlm(s)low
24 maj 2013 · 168 Inlägg

Joo.. Va tydligen på besök hos mig igår å tutta på en bil i mitt garage så har ett riktigt fint sotlager på bilen.. Får ja tag på dom mupparna så ojojoj..

thelaughingmadman
24 maj 2013 · 711 Inlägg

Man kanske ska organisera en liten... Ptja... Nattvandring på träffen? wink

Senast redigerat av thelaughingmadman (24 maj 2013)

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
MeepMeep Finraggare
24 maj 2013 · 2 381 Inlägg

Jag vet vad du editerade bort smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Dirtymike
24 maj 2013 · 1 532 Inlägg

Hade funderingar på o åka uppåt men törs inte ärligt så det får vänta tills det lugnat ner sig.

Jeep J20 (1978)
_R_
30 maj 2013 · 132 Inlägg

Är det nå drag på den här träffen lr? lr är ni ett gäng polare typ som samlas å snackar skit?, tänkte om det är värt att åka in vid fint väder, kanske imorgon typ:)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang