Eftersnack: Meet of the Month #1 - 4/5 - Säsongspremiär!

reacha Team Radioactive
8 maj 2013 · 166 Inlägg

Det sistnämnda är korrekt smile

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
TurboTias Permanently Banned
8 maj 2013 · 343 Inlägg

Trik skrev:
Händelö = kalle anka race!
Racen på Händelö har inget med MoM att göra alls!
Det folk verkar inte förstå är att alla bilar med mycket hk är inte där ute och gasar!

En notis från Norrköping tidningar


Vi följer en strid ström med bilar mot Händelö där bilar ställer upp sig två och två.


I mitten står startman och signalerar att de kan köra. De tävlar mot varandra på en kortare raksträcka för att se vad bilarna går för.


I Händelö samlades många för att se på racen men som vanligt var de tuffaste bilarna någon helt annan stans.


- Händelö har alldeles för dålig väg för de värre bilarna och de behöver en längre sträcka att köra på eftersom en del har över 500 hk. De flesta som tittar på racen i Händelö står alldeles för nära gatan för att man ska kunna kalla det säkert, säger en som valt att vara på annan plats.


- På andra ställen är det säkerheten först. Alla står bakom på ett bra avstånd men ändå så att alla kan se de häftiga bilarna som dånar iväg med full gas på en 201 meters sträcka


http://www.nt.se/norrkoping/artikel.asp … id=5511037



fnatteknatte skrev:
Nåt som ja känner gällande racen är att folket måste fatta allvaret. Folket står ta mig fan mitt i vägen på racen. Upp med band för ja vill ej köra när det är så då min bil gärna vill kasta med baken. Respektlöst av folket. Såg i lördags att det är knappt 0,5 meter mellan folket och racande bilarna. Vi måste hålla på det för ja vill ej va nån som kör på eller dödar en åskådare. Tack

Du vet att artikeln är fyra år gammal va?

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
BMW 330d "M Performance" (2016)
Helvete_racing Arg Snickare
8 maj 2013 · 875 Inlägg

Du söker inte upp racen, racen söker upp dig.

Trik
9 maj 2013 · 219 Inlägg

TurboTias skrev:

Trik skrev:
Händelö = kalle anka race!
Racen på Händelö har inget med MoM att göra alls!
Det folk verkar inte förstå är att alla bilar med mycket hk är inte där ute och gasar!

En notis från Norrköping tidningar


Vi följer en strid ström med bilar mot Händelö där bilar ställer upp sig två och två.


I mitten står startman och signalerar att de kan köra. De tävlar mot varandra på en kortare raksträcka för att se vad bilarna går för.


I Händelö samlades många för att se på racen men som vanligt var de tuffaste bilarna någon helt annan stans.


- Händelö har alldeles för dålig väg för de värre bilarna och de behöver en längre sträcka att köra på eftersom en del har över 500 hk. De flesta som tittar på racen i Händelö står alldeles för nära gatan för att man ska kunna kalla det säkert, säger en som valt att vara på annan plats.


- På andra ställen är det säkerheten först. Alla står bakom på ett bra avstånd men ändå så att alla kan se de häftiga bilarna som dånar iväg med full gas på en 201 meters sträcka


http://www.nt.se/norrkoping/artikel.asp … id=5511037



fnatteknatte skrev:
Nåt som ja känner gällande racen är att folket måste fatta allvaret. Folket står ta mig fan mitt i vägen på racen. Upp med band för ja vill ej köra när det är så då min bil gärna vill kasta med baken. Respektlöst av folket. Såg i lördags att det är knappt 0,5 meter mellan folket och racande bilarna. Vi måste hålla på det för ja vill ej va nån som kör på eller dödar en åskådare. Tack

Du vet att artikeln är fyra år gammal va?

Fast det är inget som har förändras på 4 år smile

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Rillle Low Is A LifeStyle
9 maj 2013 · 56 Inlägg

Trik skrev:

TurboTias skrev:

Trik skrev:
Händelö = kalle anka race!
Racen på Händelö har inget med MoM att göra alls!
Det folk verkar inte förstå är att alla bilar med mycket hk är inte där ute och gasar!

En notis från Norrköping tidningar


Vi följer en strid ström med bilar mot Händelö där bilar ställer upp sig två och två.


I mitten står startman och signalerar att de kan köra. De tävlar mot varandra på en kortare raksträcka för att se vad bilarna går för.


I Händelö samlades många för att se på racen men som vanligt var de tuffaste bilarna någon helt annan stans.


- Händelö har alldeles för dålig väg för de värre bilarna och de behöver en längre sträcka att köra på eftersom en del har över 500 hk. De flesta som tittar på racen i Händelö står alldeles för nära gatan för att man ska kunna kalla det säkert, säger en som valt att vara på annan plats.


- På andra ställen är det säkerheten först. Alla står bakom på ett bra avstånd men ändå så att alla kan se de häftiga bilarna som dånar iväg med full gas på en 201 meters sträcka


http://www.nt.se/norrkoping/artikel.asp … id=5511037




Du vet att artikeln är fyra år gammal va?

Fast det är inget som har förändras på 4 år smile

Fast på 4 år har ju allt ändrats ju! När jag fick mitt körkort för 4 år sen va allt annorlunda verkligen !!

Be your own kind of hero!
Team Radioactive!
Opel Vivaro "Crew Car" (2007)
Mitsubishi Evo 9 "Black Beauty" (2007)
Trik
10 maj 2013 · 219 Inlägg

Rillle skrev:

Trik skrev:

TurboTias skrev:

Du vet att artikeln är fyra år gammal va?

Fast det är inget som har förändras på 4 år smile

Fast på 4 år har ju allt ändrats ju! När jag fick mitt körkort för 4 år sen va allt annorlunda verkligen !!

Så racen på Händelö har förändrats efter 4 år? I vilken riktning? I så fall till det sämre. Det är ju fortfarande samma oseriösa, farliga race som det var för 4 år sedan.

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Dirtymike
10 maj 2013 · 1 532 Inlägg

Trik skrev:

Rillle skrev:

Trik skrev:

Fast det är inget som har förändras på 4 år smile

Fast på 4 år har ju allt ändrats ju! När jag fick mitt körkort för 4 år sen va allt annorlunda verkligen !!

Så racen på Händelö har förändrats efter 4 år? I vilken riktning? I så fall till det sämre. Det är ju fortfarande samma oseriösa, farliga race som det var för 4 år sedan.

Racen på Händelö har alltid varit såhär det är samma som för 10år sen.
Var skillnad då racen var i hamnen då vare ordning påt.

Jeep J20 (1978)
SpeedManiac
10 maj 2013 · 49 Inlägg

¨Förtjänar man att vara med på racen så vet man vart dom är!smile Som sagt. du hittar inte racen, racen hittar dig! wink

Klii
10 maj 2013 · 195 Inlägg

Vi "vanliga" får väl nöja oss med racen på Händelö hehe wink smile

Rohan
11 maj 2013 · 54 Inlägg

Har haft fullt upp med jobb och annat. Kommer påbörja arbetet med film efter Västerviksträffen den 11/5.
Håll till godo wink

audi_a4_quattro
11 maj 2013 · 570 Inlägg
mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------
Rohan
14 maj 2013 · 54 Inlägg

Inte mycket kvar på filmen nu. Endast censurering kvar smile

opela VD Hammar
14 maj 2013 · 613 Inlägg

Rohan skrev:
Inte mycket kvar på filmen nu. Endast censurering kvar smile

skynda skynda, som Gunde hade sagt wink

MVH Johan
Opel Omega B "What Productions" (1997)
TheSwede
15 maj 2013 · 56 Inlägg

Tyckte det var en trevlig träff, mycket bilar att titta på.

Senast redigerat av TheSwede (15 maj 2013)

Does it smell like a bitchslap ? Cuz thats what im cooking !
Mr_Felix
20 maj 2013 · 134 Inlägg

Rohan skrev:
Inte mycket kvar på filmen nu. Endast censurering kvar smile

Hur går det?!

oskartheman
20 maj 2013 · 53 Inlägg

Mr_Felix skrev:

Rohan skrev:
Inte mycket kvar på filmen nu. Endast censurering kvar smile

Hur går det?!



sätt på den här och njut istället! sen sätter du på den här med

Rohan
27 juni 2013 · 54 Inlägg

Har dessvärre haft fullt upp med jobb, men mitt program har kraschat och får inte igång det.
Håller på att fixa ett nytt program, men måste höra ang. censurering så borde det väl räcka att sudda förare/passagerare?

Blir betydligt lättare utan regplåt censurering!

Helvete_racing Arg Snickare
27 juni 2013 · 875 Inlägg

Rohan skrev:
Har dessvärre haft fullt upp med jobb, men mitt program har kraschat och får inte igång det.
Håller på att fixa ett nytt program, men måste höra ang. censurering så borde det väl räcka att sudda förare/passagerare?

Blir betydligt lättare utan regplåt censurering!

släng upp skiten bara. spelar ingen roll.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang