Putteliten skrev:
Volvo740-88 skrev:
NiclasAudi skrev:
jag tycker det är en lyxbil, ja menar navi bose system telefon, skin/sportstolar elstol, m,m en sportbil är mer stel, sitter bra mycket skönare i s4 an än min brors carrera 4s, samma sak med min mors subaru brz, de är ju mer sportbilar. s4 osv är mer direktörsbilar. om ni fattar min poäng?
visst en s4 sedan med helbur och eftermonterade skålstolar är inte direkt lyx.
Men S4 är en ganska liten bil.
Beror ju på vilken S4 med. När 850 kom -91 så var det ju S4 C4 karossen samma som Audi 100, som -94 blev A6 & S6. . Lilla S4an kom inte förrän -97 när sista årsmodellen 850 gjordes.
Nåja, A6 kom 95.
Men att kalla S4:an för en "direktörsbil" är ju att ta i, om vi då inte pratar som i "C4". Är väl knappts så 100, S4 eller A6 går som direktörsbilar heller, men, nåja. "Lilla" S4:an (som i; B5) är inget som jag skulle klassa som direktörsbil iaf (inte heller A4:an för den del).
S4:an (B5) är en "busbil med lyx", så skulle jag uttrycka det hela.
NiclasAudi skrev:
liten? rymmer 5 pers utan problem i min bil vafan >.<, visst det är ingen dodge van men fan inte någon nissan micra heller.
Utan problem o utan problem. Man sitter då inte skönt o bekvämt med 3 vuxna bak i en A/S4 några längre sträckor iaf (men visst det går givetvis)
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!