Garaget.org

fibbe
13 maj 2013 · 36 Inlägg

Sämsta jävla sida jag vart med om... Man får inte lägga upp en bil för att de är ett projekt. 90% av alla jävla bilar på den här skit sidan är väl ett projekt. Kan tillägga att bilen ja inte får ladda upp är en vw 56a oval ruta som är nyrenoverad och besiktad. Körs dagligen med men bara för att den har en orginal patina så är de ett renoveringsobjekt/projekt. Idiot sida rent ut sagt

Isaksson5 Ungdoms Räser
13 maj 2013 · 425 Inlägg

Vill du ha sympati?

Cadillac_The_King
13 maj 2013 ·

Har du skrivit så mkt om bilen om infon ? När några av mina bilar har blitt offline så hade jag inte haft så mycket info men kan hålla med dig om att lägger upp än bil så godkänds den inte man blir ju lite irriterad då . Har sätt än del rosthögar hör som är godkända

saftarN
13 maj 2013 · 249 Inlägg

cool story bro

keep calm and let it scrape
ascona-tic
13 maj 2013 · 1 496 Inlägg

Fan den bilen kommenterade jag igår och kan ju säga att den var helt klart värd att finnas på uppe, Tråkigt när folk inte fattar att ovanliga bilar med rått stuk är en livsstil, Vissa måste väl polera som fan på sina silverskedar dom har fått vid födseln.

Opel Ampera (2012)
Opel Ascona B "CIH Trionic turbo E85" (1977)
torpis Forummoderator
14 maj 2013 · 10 572 Inlägg

ascona-tic skrev:
Vissa måste väl polera som fan på sina silverskedar dom har fått vid födseln.

Det är så pass enkelt att följer man reglerna så går det utmärkt att ladda upp sin bil.  Låser härmed

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang