Frontmotordragster 1958 Chassis Research - Moon Rocket
Jo, en 30 årskris närmar sig, och jag kände att jag måste få byggt en gammal frontmotordragster. Så här är jag, vill förmedla mitt arbete och även kanske insperera fler och även få insperation av er! Hoppas ni uppskattar... Visa mer
Hej ! Jag har tydligen kommit åt en inställning på min egna telefon som gör att jag inte kan de en enda bild på garaget och det gjorde att gnistan slockna.. Men det är rörelse i dragsterbygget och bilder har jag. Men jag ska bara så det att funka igen.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 597 Inlägg
25 september 2017
Tumbleweed skrev:
farbrorbozze skrev:
Kikar in & kollar om det hänt nåt här
Hej ! Jag har tydligen kommit åt en inställning på min egna telefon som gör att jag inte kan de en enda bild på garaget och det gjorde att gnistan slockna.. Men det är rörelse i dragsterbygget och bilder har jag. Men jag ska bara så det att funka igen.
Hej alla! Det har blivit en ny kickoff på bygget! Jag fick hjälp av en polare att svetsa mina rör. Sen började det se ut som ett bygge , inte bara massa rör. Känslan går inte sammanfatta i ord när jag för första gången kunde prov sitta chassit !!!
Tack allesammans! Jo det är tokskönt att det matar på här igen! Just nu är det styrning som håller på att bli klart, såsom bromsspak o spak till bromsskärm.. Det blir lite mer bilder i kväll :-)