Han sa 5mm iaf. Ska sätta på däcken idag och känna överallt då vi bankade och slog lite på den ena sidan hjulhuset och det verkade som om hjulet gick fritt. iaf när vi gungade bilen. Jag hoppas det funkar på andra sidan med så man slipper svarva men kan kanske vara bra att göra det ändå så man får lite att gå på.
Kan ju säga att jag ångrar mig lite nu att jag inte tog 345:or.
#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Han sa 5mm iaf. Ska sätta på däcken idag och känna överallt då vi bankade och slog lite på den ena sidan hjulhuset och det verkade som om hjulet gick fritt. iaf när vi gungade bilen. Jag hoppas det funkar på andra sidan med så man slipper svarva men kan kanske vara bra att göra det ändå så man får lite att gå på.
Kan ju säga att jag ångrar mig lite nu att jag inte tog 345:or.
Jag gissar du menar 235or Hoppas du får till det, det är så irriterande när det tar i.
Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil
Ni som har liknande bilar vad har ni för ET på era fälgar? Känns samtidigt väldigt dumt att prata med däckfirman ett halvår efteråt och gny om fälgarna...
har fått tag på nya fälgar som gör att dom kommer in 1.9 cm än mina nuvarande. Jag vet inte vad det blir för ET men 8x17 med backspace 4,75 “ har dom iaf. nån som vet vad ET:blir då?
Anledningen är att jag får dessa fälgar relativt billigt. Men jag vill veta om dom verkligen passar in.