Audi A4 V6 Goes Stance!

Audi goes stance
  • 61 Följare
  • 85 219 Visningar
  • Projektet avslutat 5 november 2013
T-Airaksinen
15 september 2013 · 529 Inlägg

figge_stunter skrev:

Rillependent skrev:
hjälper gummimellanläggen mycket? ska skaffa sånna och sätta bak, för jag har samma problem med mjuka fjädrar, får ha mega-wheelgap bak för att det inte ska studsa i så mycket bak och mina nuvarande däck är ändå slaktade..

hade varit kul att höra vad du tycker om dom osv smile förövrigt kul projekt och synd att du säljer den sad

Finns genomslagsgummi i poly*** va det nu heter på biltema som du kan slänga på (eller?)
Då kan du sänka mer samtidigt som du slipper att det tar i däck/fälg smile

Ja det funkar väl sådär, men fortfarande mjuk smile

T-Airaksinen
20 september 2013 · 529 Inlägg

Hej och hååå... Jag har varit utomlands och sen är ju bilen på blocket så därför inte händer nått med bilen.

Idag så kom det en kille och kolla på bilen och jag fick en konstig känsla direkt när han steg ut ur sin bil, han var en riktig jävla däcksparkare, man ska inte dömma folk efter utseende men efter detta så gör jag fan det... Inte nog med att han var någon jävla däcksparkare med hatt på huvet så kunde han inte köra bil och verkligen inte lågt, nästan kantsötte fälgarna och lyckades köra ner i nordeuropans största grop så bilen gled frambalken, efter allt detta så när man skulle börja förhandla pris då står han tyst ett bra tag och sen slänger han ut ett ord om "vad säger du om jag säger stenar?" Jag ba hur menar du då? Då svarar han direkt jag har massa safirer och massa andra fina stenar. Jag stängde garaget och sa nej tack pengar är det jag vill ha sedan försökte skicka hem han men lika svårt de!!!

Varför alltid jag som lyckas få stans största jävla råtöntar som ska köpa mina bilar. Jag råder er att kommer det någon gubbe med en hatt på huve och står där och fnissar så skicka hem han innan han provkör eller ens sättet sig bakom ratten....

almqvist__89
21 september 2013 · 1 140 Inlägg

T-Airaksinen skrev:
Hej och hååå... Jag har varit utomlands och sen är ju bilen på blocket så därför inte händer nått med bilen.

Idag så kom det en kille och kolla på bilen och jag fick en konstig känsla direkt när han steg ut ur sin bil, han var en riktig jävla däcksparkare, man ska inte dömma folk efter utseende men efter detta så gör jag fan det... Inte nog med att han var någon jävla däcksparkare med hatt på huvet så kunde han inte köra bil och verkligen inte lågt, nästan kantsötte fälgarna och lyckades köra ner i nordeuropans största grop så bilen gled frambalken, efter allt detta så när man skulle börja förhandla pris då står han tyst ett bra tag och sen slänger han ut ett ord om "vad säger du om jag säger stenar?" Jag ba hur menar du då? Då svarar han direkt jag har massa safirer och massa andra fina stenar. Jag stängde garaget och sa nej tack pengar är det jag vill ha sedan försökte skicka hem han men lika svårt de!!!

Varför alltid jag som lyckas få stans största jävla råtöntar som ska köpa mina bilar. Jag råder er att kommer det någon gubbe med en hatt på huve och står där och fnissar så skicka hem han innan han provkör eller ens sättet sig bakom ratten....

Hahaha, va i helv.......... tongue

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
Rillependent
21 september 2013 · 948 Inlägg

Hahaha! Tackar för rolig kvällsläsning lol

Volkswagen Polo 6r 2010 OEM+
PROJEKT-TRÅDEN
T-Airaksinen
21 september 2013 · 529 Inlägg

almqvist__89 skrev:

T-Airaksinen skrev:
Hej och hååå... Jag har varit utomlands och sen är ju bilen på blocket så därför inte händer nått med bilen.

Idag så kom det en kille och kolla på bilen och jag fick en konstig känsla direkt när han steg ut ur sin bil, han var en riktig jävla däcksparkare, man ska inte dömma folk efter utseende men efter detta så gör jag fan det... Inte nog med att han var någon jävla däcksparkare med hatt på huvet så kunde han inte köra bil och verkligen inte lågt, nästan kantsötte fälgarna och lyckades köra ner i nordeuropans största grop så bilen gled frambalken, efter allt detta så när man skulle börja förhandla pris då står han tyst ett bra tag och sen slänger han ut ett ord om "vad säger du om jag säger stenar?" Jag ba hur menar du då? Då svarar han direkt jag har massa safirer och massa andra fina stenar. Jag stängde garaget och sa nej tack pengar är det jag vill ha sedan försökte skicka hem han men lika svårt de!!!

Varför alltid jag som lyckas få stans största jävla råtöntar som ska köpa mina bilar. Jag råder er att kommer det någon gubbe med en hatt på huve och står där och fnissar så skicka hem han innan han provkör eller ens sättet sig bakom ratten....

Hahaha, va i helv.......... tongue

Säger desamma smile

T-Airaksinen
21 september 2013 · 529 Inlägg

Rillependent skrev:
Hahaha! Tackar för rolig kvällsläsning lol

Lungt men värsta utav allt är ju att det är sant tyvärr smile

Fredrik_F11 Member of LowMotion
21 september 2013 · 1 705 Inlägg

Nu blev man ju rejält avskräckt från att folk ska komma på visning utav bilen!! Speciellt med tanke på vilka som e intresserade av min bil yikes

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
T-Airaksinen
21 september 2013 · 529 Inlägg

figge_stunter skrev:
Nu blev man ju rejält avskräckt från att folk ska komma på visning utav bilen!! Speciellt med tanke på vilka som e intresserade av min bil yikes

Ja fan bara ta det försiktigt fan så man inte får en bil mindre, utan att tjäna på det hmm

Fredrik_F11 Member of LowMotion
21 september 2013 · 1 705 Inlägg

T-Airaksinen skrev:

figge_stunter skrev:
Nu blev man ju rejält avskräckt från att folk ska komma på visning utav bilen!! Speciellt med tanke på vilka som e intresserade av min bil yikes

Ja fan bara ta det försiktigt fan så man inte får en bil mindre, utan att tjäna på det hmm

Jo precis! Har haft konstiga spekulanter förut, men din tog fanimej priset! xD

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
Marcus_89 Biltokig elektriker
21 september 2013 · 3 352 Inlägg

Haha, vilken kille big_smile Låter ju sjukt

vetus
21 september 2013 · 77 Inlägg

Haha vilken lirare... Såna köpare äälskar man ju. Eller? Var lika när jag sålde min gamla röd-golf, var rätt låg men långt ifrån okörbar. Killen som provkörde skulle vända mitt på en landsväg och backade så han fastna i dikes-kanten. Jag fick ta över och köra hem... Sjukaste var att han köpte bilen hahahah

T-Airaksinen
22 september 2013 · 529 Inlägg

Marcus_89 skrev:
Haha, vilken kille big_smile Låter ju sjukt

Badu tyvärr finns det sånt folk smile

T-Airaksinen
22 september 2013 · 529 Inlägg

vetus skrev:
Haha vilken lirare... Såna köpare äälskar man ju. Eller? Var lika när jag sålde min gamla röd-golf, var rätt låg men långt ifrån okörbar. Killen som provkörde skulle vända mitt på en landsväg och backade så han fastna i dikes-kanten. Jag fick ta över och köra hem... Sjukaste var att han köpte bilen hahahah

Hahaha det var nästan värre! smile

T-Airaksinen
30 september 2013 · 529 Inlägg

Så nu är bilen såld,  jag höll på att börja tjura när bilen åkte iväg med nya ägaren.
Jag tänkte såhär att jag lägger inte ner projekt tråden för jag tänkte köpa en b5 igen dock en 1,8t och läggs ner lite tid pengar och kärlek på den, lägger upp den nya tråden här så ni kan följa den med när nya bilen är köpt

Hörs inte på ett tag då!! Säg till ifall ni hittar en A4 1,8t quattro smile

Fredrik_F11 Member of LowMotion
30 september 2013 · 1 705 Inlägg

T-Airaksinen skrev:
Så nu är bilen såld,  jag höll på att börja tjura när bilen åkte iväg med nya ägaren.
Jag tänkte såhär att jag lägger inte ner projekt tråden för jag tänkte köpa en b5 igen dock en 1,8t och läggs ner lite tid pengar och kärlek på den, lägger upp den nya tråden här så ni kan följa den med när nya bilen är köpt

Hörs inte på ett tag då!! Säg till ifall ni hittar en A4 1,8t quattro smile

Hur många diamanter fick du för bilen nu då? wink haha

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
T-Airaksinen
30 september 2013 · 529 Inlägg

figge_stunter skrev:

T-Airaksinen skrev:
Så nu är bilen såld,  jag höll på att börja tjura när bilen åkte iväg med nya ägaren.
Jag tänkte såhär att jag lägger inte ner projekt tråden för jag tänkte köpa en b5 igen dock en 1,8t och läggs ner lite tid pengar och kärlek på den, lägger upp den nya tråden här så ni kan följa den med när nya bilen är köpt

Hörs inte på ett tag då!! Säg till ifall ni hittar en A4 1,8t quattro smile

Hur många diamanter fick du för bilen nu då? wink haha

Haha Inge diamanter denna gång wink

T-Airaksinen
10 oktober 2013 · 529 Inlägg

Hej, Avslöja lite om kommande projektet. Att hitta en b5 1,8t quattro är inte det lättaste men jag fortsätter fortfarande, men lite roliga nyheter att jag köpte en s4 front till blivande bilen så nu kör vi förhoppningsvis igång fast det nya projektet blir lite mer ballt än tidigare enligt mig. big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167901/167901-7f3df84a82f95548849efad7a947a94b.jpg
Hör av er ifall ni sitter på en bilnyckel till en b5 1,8t quattro så är jag mer än sugen.. Ciao

T-Airaksinen
26 oktober 2013 · 529 Inlägg

Äntligen hitta man sin 1,8t quattro men som snart ställs av för att bygga klart till nästa år!!
Ska testa på att foilera från och bakkjolen i morgon redan så nu kommer ni se lite uppdateringar igen smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167901/167901-11fee2538af022e10e7b3a2f82d9835c.jpg

T-Airaksinen
28 oktober 2013 · 529 Inlägg

Hej nu har nya projektet startat här inne med bajsbruna fan.. igår hände det lite i garaget iaf ovanligt värre, så nu vill jag ha lite mer respons av er när jag kör här i samma projekt tråd. big_smile

Testade fronten hur det kommer se ut ungefär smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167901/167901-3d960ec9ab2d8235475739b56f2540b1.jpg

Fick även dit dörrsidorna efter lite anpassning så satt dom också där smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167901/167901-0f26c3664ed3b0192ffeb0d1d744f94d.jpg
efter nu ska bara listerna lackas och få dit smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167901/167901-181d61864fb7d3289ace3c6e11f051c7.jpg
dom var guldiga innan så lackade dom mattsvarta, tyckte de blev mycket cleanare
https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167901/167901-0d06e03f2c8c2fa01b09a3ee7b69666b.jpg
efter
https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167901/167901-a0f826915bb0a57cd846bf1370ef1efb.jpg

Baken, på högra sidan ser ni vad som händer det folieras smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167901/167901-a1984e106af500222f4f9bcc88ace492.jpg
Första gången jag folierat så är jag ganska nöjd, men hade inte klarat det utan brorsan, ett tag höll både han och jag börja grina då filmen veck sig och korvade sig men nu sitter foliet på, bilder kommer senare smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167901/167901-da638045d9a522042acc99a1548eea49.jpg

Senast redigerat av T-Airaksinen (28 oktober 2013)

Fredrik_F11 Member of LowMotion
28 oktober 2013 · 1 705 Inlägg

Kommer nog bli SKITbra! If you know what i mean!? wink

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang