I fredags var vi på Action meet och testade 402m. Det var kul, men det hade varit ännu roligare om bilen gått som den ska .
Så det var alltså din 200:a jag såg där. Jag körde med min på fredagen och hade även jag problem med att den inte gick som den skulle..
Vad fick du för tid?
Jag såg din också. Snyggt med stjärnor Tiden blev 14.1 och 178 km/h Hur gick det för dig?
Tack, stjärnor på ena sida och annat på andra sidan, ska dock foliera om bilen till nästa år bara jag bestämmt mig för vad de ska bli.
Det blev 13.28 och 177km/h med ett afr på 11 och laddtryck på 1,3 som mest vid 5500 och därefter så dalade det ner till 1bar istället för 1,4bar konstant laddtryck. Var riktigt besviken på att bilen inte gick som den skulle då men nu är det fixat igen.
Nice! aldrig sett någon som kör PonCam i CA18 tidigare, Sjukt populära i RB25 maskinerna och gör enorm skillnad där. Bara att skruva i och inga justeringar eller nått behövs sjukt smidigt
Nice! aldrig sett någon som kör PonCam i CA18 tidigare, Sjukt populära i RB25 maskinerna och gör enorm skillnad där. Bara att skruva i och inga justeringar eller nått behövs sjukt smidigt
Som Dee sa är det ju ProCams och då krävs justerbara kamdrev och ny grundinställning, kollade på Tomei's hemsida och som du säger är PonCams drop in utan fler åtgärder.
Ahh! jag ber som ursäkt, såg att det stod PonCam på lådan Mjo, Procams är lite besvärligare och kräver ju oftast en del jobb med toppen för att ens få dom att gå runt
Nu är de mesta uppgraderingarna med motorn på plats, kan säga att vassare kammar ej får plats utan att fräsa i toppen så det måste ju vara bra ;-) - så så fort sjuka barn o gnällig sambo(jag) ;-) är friska så ska alla bussningar bytas och även bromsar och coils(topplagringar) servas/fixas