står lite still då jag letar block och topp att börja bygga på, och väntar även på att garaget ska färdigställas för inflytt. så är det någon som har m20b25 block & topp sprickfritt ligger så hojta! tomt eller komplett spelar ingen roll så länge det ej är fantasi priser
sitter i valet & kvalet om jag ska låta snålheten bestämma och köra ett MS eller om man ska satsa på ett vems nån som har några erfarenheter av dessa att dela med sig av?
Riktigt kul att det händer nåt med min gamla bil ! Jag hade själv först planer på turbo eller kompressor, men till slut insåg jag att det skulle bli för dyrt.
Riktigt kul att det händer nåt med min gamla bil ! Jag hade själv först planer på turbo eller kompressor, men till slut insåg jag att det skulle bli för dyrt.
hehe ja bara garaget blir klart nån gång så man kan börja skruva lite också! ja det kostar att ligga på topp, spräckte min budget dag 1 så nu kan man lika gärna fortsätta ösa
stått lite still nu då man fått garaget, tar tid att få ordning på alla prylar! men tog mig tid att plocka rent blocket då det ska in på bearbetning inom kort!